ballemann Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 da laner du med stygt kabbinett og IKKE bærebar! Nei fordi bærbaren er bedre enn stasjonæren :P Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 de 3 viftegreiene på toppen av kabinettet så heftig ut.. skikkelig über blow jah.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 de 3 viftegreiene på toppen av kabinettet så heftig ut.. skikkelig über blow jah.. Hehe, takk takk. Skikkelig blow blir det tilslutt ja Må bare få penger til flere vifter først Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hehe... så foreløpig blir det bare noen cylindere der du samler dritt i? gl hf @ lan... venter på update for å se vidre resultater Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 btw.. morsomt bilde av den radiatoren med en vifte Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 hehe... så foreløpig blir det bare noen cylindere der du samler dritt i? gl hf @ lan... venter på update for å se vidre resultater hehe joa.. Egentlig bare luftehull Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) btw.. morsomt bilde av den radiatoren med en vifte Og grunnen til at det var morsomt??? Synes nå det ser alvorlig bra ut med en bitteliten 80mm vifte der, jeg da Endret 13. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 btw.. morsomt bilde av den radiatoren med en vifte Og grunnen til at det var morsomt??? Synes nå det ser alvorlig bra ut med en bitteliten 80mm vifte der, jeg da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 JESS, i kveld skal jeg hente pakken min 13.11.04 10.38 Ankommet postkontor 7054 RANHEIM BUNNPRIS VIKÅSEN AS :D Må bare komme meg hjem fra LAN først Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hehe... gleder meg til update.. hva har du i planene å få gjort i kveld/morgen da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 hehe... gleder meg til update.. hva har du i planene å få gjort i kveld/morgen da? Først må jeg skjekke om jeg får plass til vannkjølinga i kabinettet men planene for resten av helga er å sparkle ferdig sidene, og pusse litt på toppen.. Om vannkjølinga passer, så kan det hende at jeg får begynt på fronten også.. Sprakler igjenn alt av hul osv. og seff må jeg ha en flaske i fronten stealthe knapper og cd-rom osv.. Får se hva jeg får tid til... mvh ballemann =) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 haha.. bedre bærebar en stasjonær da bør du gjøre noe... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 haha.. bedre bærebar en stasjonær da bør du gjøre noe... nepp stasjonær: 1.1ghz amd, 512sd ram, geforce4mx440, crappy hovedkort, osv osv.. bærbar:p4.2.6ghz, 256mb ram, radeon 9000, osv osv.. bærbar er kjekt på LAN Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Haha, det må jeg si.. lol. Men da kunne du prøvd å modda den bærebare:P Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Haha, det må jeg si.. lol.Men da kunne du prøvd å modda den bærebare:P har hatt lyst, men får ikke lov for pappa (han er oppriktige eier ) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Haha vannkjøling i bærebar Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Vannkjøling i bærbar Spray 5-56 i alle åpninger og senk den i en balje :!: On Topic: Rimelig speisa design. "Out in space" eller "Harrier Jet" ? Lurer fælt... Ser litt Aero ut til tross for at det skal være vann inni. Håper raddisen får plass Åpnet pakken? Og hva sier mor? Endret 13. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Vannkjøling i bærbar Spray 5-56 i alle åpninger og senk den i en balje :!: On Topic: Rimelig speisa design. "Out in space" eller "Harrier Jet" ? Lurer fælt... Ser litt Aero ut til tross for at det skal være vann inni. Håper raddisen får plass Åpnet pakken? Og hva sier mor? Hehe radiator fikk AKKURAT plass.. 2mm margin mellom hovedkortet.. mor syntes blokken var fin :D Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På bærebar eller den andre pc'n? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 På bærebar eller den andre pc'n? på stasjnær såklart.. Jeg skal da ikke ha vannkjøling på bærbaren.. Hvem som sier det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå