Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe... gleder meg til update.. hva har du i planene å få gjort i kveld/morgen da?

Først må jeg skjekke om jeg får plass til vannkjølinga i kabinettet :p men planene for resten av helga er å sparkle ferdig sidene, og pusse litt på toppen.. Om vannkjølinga passer, så kan det hende at jeg får begynt på fronten også.. Sprakler igjenn alt av hul osv. og seff må jeg ha en flaske i fronten :p stealthe knapper og cd-rom osv.. Får se hva jeg får tid til...

 

mvh ballemann =)

Lenke til kommentar

Vannkjøling i bærbar :hmm: Spray 5-56 i alle åpninger og senk den i en balje :!:

 

On Topic: Rimelig speisa design. "Out in space" eller "Harrier Jet" ? Lurer fælt...

Ser litt Aero ut til tross for at det skal være vann inni. Håper raddisen får plass :thumbup:

 

Åpnet pakken? Og hva sier mor?

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar
Vannkjøling i bærbar :hmm: Spray 5-56 i alle åpninger og senk den i en balje :!:

 

On Topic: Rimelig speisa design. "Out in space" eller "Harrier Jet" ? Lurer fælt...

Ser litt Aero ut til tross for at det skal være vann inni. Håper raddisen får plass :thumbup:

 

Åpnet pakken? Og hva sier mor?

Hehe :p radiator fikk AKKURAT plass.. 2mm margin mellom hovedkortet.. :D mor syntes blokken var fin :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...