Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
står sikkert et eller annet sted.. (hmm.. lurer på om Mr.giddaløshet har kommet på besøk) men jeg orker ikke å lete..  :p

 

? hææ?

 

edit: hardwaren ja.. Crappy egentlig :thumbdown:

 

amd duron 1.1ghz

512mb sd-ram

gf4mx440 (4x pci kort)

250w psu

24x cd-rom :p

200gb wester disk

20gb disk, ukjent merke

floppy :p

sweex nettverkskort :p

 

jaujau, ikke den beste hardwaren dog :p men det funker til cs (såvidt) :p og da er jeg fornøyd

 

ballemann =)

Endret av ballemann
Lenke til kommentar

Er så og si ferdig med toppen nå.. Mangler bare litt pussing, og lakking.. Derfor har jeg begynt med sidene.. Og som sist bruker jeg flasker :p bare at denne gangen er det farris og ikke cola :p Så det jeg gjorde var å kløyve flasken i 2 og sette en halvpart på vær sin side.. Som skal funger som luftinntak.. (wannabe bil) :p *bilder*

 

a1.jpg

a2.jpg

a3.jpg

a4.jpg

 

ballemann =)

Lenke til kommentar
hehe :p er du sponsa av coca cola company eller? :p

 

men ser bra ut dette ;)

hehe, ekke sponsa nei :p går bare for det billige :p gidder ikke kjøpe alu når jeg like godt kan bruke flasker :p ser jo likedan ut når jeg lakkerer uansett :p jau jau, blir dårlig med flere updateringer i kveld.. Men i slutten/like etter helga, kommer det masse bilder :D Skal på LAN om 3 timer :o

Lenke til kommentar
På lan i morgen? Da kommer jo :xmas:

Hehe, Sitter på LAN nå.. pakken er i trondheim nå :D men ikke på rett plass enda.. Men jeg tror jeg skal hjem i morgen, da er sikkert "julegaven" i posten over gata :D fy fader som jeg gleder meg :p

 

Men er det noe jeg trenger? som f.eks helt rent vann elns? Noen som gidder å liste opp hva som trengs?

Lenke til kommentar

1 liter frostvæske for bil. Da har du til mange vannskift. 20% blanding bør holde.

Batterivann bruker mange. Helt rent (kondensert trur eg).

 

Husk å ikke montere viftene helt inntil radiatoren da det kan lage ulyd.

 

Det følger med lange skruer til blokkene. Finn ut hvor lange de trenger være,

skru innpå en mutter og sag av enden på skruen. Fil litt på enden og skru av

igjen mutteren. Da er den lett å få på ved montering.

 

Det er også med nylonskiver som du sikkert bør bruke på baksiden av

skjermkortet hvis det er ledere nær hullene.

 

:thumbup:

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar
1 liter frostvæske for bil. Da har du til mange vannskift. 20% blanding bør holde.

Batterivann bruker mange. Helt rent (kondensert trur eg).

 

Husk å ikke montere viftene helt inntil radiatoren da det kan lage ulyd.

 

Det følger med lange skruer til blokkene. Finn ut hvor lange de trenger være,

skru innpå en mutter og sag av enden på skruen. Fil litt på enden og skru av

igjen mutteren. Da er den lett å få på ved montering.

 

Det er også med nylonskiver som du sikkert bør bruke på baksiden av

skjermkortet hvis det er ledere nær hullene.

 

:thumbup:

Hehe, det er kjempe flott =) skal dra på handletur med mamma og kjøpe stasj på mandagen =)

Lenke til kommentar
Why? Drasse på bærebar når du kan ta deg tid til å lakkere flaskene og eventuelt forme de litt til.

LAN er kult.. :D lenge siden jeg har vært på også :S Så derfor bruker jeg kvelden og i morra på å lane litt :p

Det jeg mente var: vorfor ta med bærebar på lan når du kan ta deg litt tid til å lakkere de flaskene slik at du kan ta det med på lan uten at folk ser stygt på deg og kabbiset

Lenke til kommentar
Why? Drasse på bærebar når du kan ta deg tid til å lakkere flaskene og eventuelt forme de litt til.

LAN er kult.. :D lenge siden jeg har vært på også :S Så derfor bruker jeg kvelden og i morra på å lane litt :p

Det jeg mente var: vorfor ta med bærebar på lan når du kan ta deg litt tid til å lakkere de flaskene slik at du kan ta det med på lan uten at folk ser stygt på deg og kabbiset

fordi jeg har ikke lakk eller tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...