ballemann Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 da er alle traktene ferdig limet og klar for litt spakkel men må kappe dem litt lavere først.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 siste =) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ser bra ut.. =) men er det ikke mye lettere å bare legge bildene på home.no elns, og bare lage "Thumbnails" av det.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 ser bra ut.. =) men er det ikke mye lettere å bare legge bildene på home.no elns, og bare lage "Thumbnails" av det.. Hadde jo gått an det å da skal huske det på neste porsjon med bilder =) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 det ble bra det, men skal den lakkes? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hm... skal du lakke radiatoren eller noe slikt.. bare lurer. siden det ser litt halvferdig ut med rust på den hehe, har ikke helt bestemt det enda.. Om jeg skal lakkere eller bare pusse den fint og polere.. Tiden vil vise svar bra nok? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 det var radiatoren, men jeg lurer på de flaske-tinga på toppen Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) ahh.. daså =) [tips] Ikke døgne fordi du har masse lekser.. drit i leksene og ha det godt med deg selv skoledagen etterpå.. [tips] edit: herre.. tre feil på de to første ordene.. Endret 9. november 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 hehe, klart den skal lakkes.. ellers hadde det jo ikke sett ut .. Men det er bare når jeg får råd til lakk da, det kan ta sin tid ballemann Lenke til kommentar
flabben Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sykt heftig! Sånn vil jeg ha... Men men, det er ditt prosjekt Tengte jeg skulle si i fra liksom tilfelle noen ville gi meg julegave! Nice! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Sykt heftig! Sånn vil jeg ha... Men men, det er ditt prosjekt Tengte jeg skulle si i fra liksom tilfelle noen ville gi meg julegave! Nice! hehe, denna julegaven har jeg spandert på meg selv Slike komentarer gir meg lyst til å modde takk takk mvh ballemann, har foresten spakklet ferdig toppen nå.. Nå gjennstår bare en jÆÆÆVLa my pussing =( Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 pussing.. det er alltid like gøy.. men man får jo et bra resultat da... både på armer og kabbis stå på Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 pussing.. det er alltid like gøy.. men man får jo et bra resultat da... både på armer og kabbis stå på hehe ja, blir veldig sliten tilslutt ja Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) skifta navn til: tah ûber blow. no idea why.. Fikk lyst på et nytt navn bare edit: pakken er sendt fra 0oga Booga og er på vei mot meg edit2: det blir helst lite med updateringer før jeg mottar pakken.. Kan hende at jeg ikke trenger å bygge på kabinettet en etasje til, så da venter jeg litt med det =) Endret 10. november 2004 av ballemann Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Lykke til med "dassen" :!: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Lykke til med "dassen" :!: dassen? Hmm, nå må jeg tenke :S edit: sjekk hva jeg fant ut i dag da link og sjekk ut B, jeg er faen meg et skjellsord (ballemann er et skjellsord) Endret 10. november 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Vannblokkene var da utrolig fine Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Du sa det selv : her er bilder av kabinettet og toppen i produksjon, ser ut som et dass nå, men i på julaften SKAL den være ferdig og pen Bare stå på, kreativt design er toppers Edit: Skifte nick nå da... Endret 10. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Du sa det selv : her er bilder av kabinettet og toppen i produksjon, ser ut som et dass nå, men i på julaften SKAL den være ferdig og pen Bare stå på, kreativt design er toppers Ahh, da skjønte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå