Nilsen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Til å hoste bilder kan du bruke www.imgspot.com Endret 7. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 blir nok bra dette, men skaff deg et digitalt kamera! webcam suger til å ta bilder med.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 blir nok bra dette, men skaff deg et digitalt kamera!webcam suger til å ta bilder med.. Har desverre bare webcam.. Tror ikke jeg har tilgang til noe annet heller :S Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Til å hoste bilder kan du bruke www.imgspot.com jepps =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 skal begynne å lage tank. Tror dere DENNE duger? skal ha pumpe nedi tanken, så den der så jo litt stilig ut =) noe formeninger? mvh ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 skal også dra til clasern snart, og kjøpe noen plater.. Så her er handlelista mi 85-331 <-- biltema, vanntank 1stk = 25,- 30-6348 <-- clasohlson, alu plate 3stk = 105,- Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Haha, de colaflaskene som er festa med teip (?) så billlllig ut.. Men bare det funker blir det jo bra Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Haha, de colaflaskene som er festa med teip (?) så billlllig ut.. Men bare det funker blir det jo bra hehe de er billlllig men skal jo fjerne teipen og lime fast, sparkle og lakke.. Så det kommer ikke til å vises at der er cola flasker Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ARRRRG, skulla kutte ut hullene til viftene i sted, da jeg oppdaget at jeg ikke hadde noen kappskiver igjen Så, da må jeg vente enda en dag Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 så bra ut dette... stå på. liker spesielt godt de vannblokkene du har Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 så bra ut dette... stå på. liker spesielt godt de vannblokkene du har Hehe, vannblokkene er fine de Om det blir pent vær i morgen, kjører jeg til byen og kjøper kappskiver og noen vifter, og sparkel, om dem har på clasern =) ballemann Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hm... skal du lakke radiatoren eller noe slikt.. bare lurer. siden det ser litt halvferdig ut med rust på den Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 hm... skal du lakke radiatoren eller noe slikt.. bare lurer. siden det ser litt halvferdig ut med rust på den hehe, har ikke helt bestemt det enda.. Om jeg skal lakkere eller bare pusse den fint og polere.. Tiden vil vise Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dette ser jo dritfett ut! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 skal du ha noe skrift på gpu blokka og? bare lurte sånn for å fulføre stilen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 skal du ha noe skrift på gpu blokka og? bare lurte sånn for å fulføre stilen trokke det, den er jo på undersiden, så da vises det jo ikke uansett Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Stikker til byen i morgen =) og det ser ut som butikkene har alt jeg trenger pluss at jeg skla handle med et kabinett til søstera mi :s kommer ikke til å se så bra ut når jeg kommer kjørende med en kabinett teipen til sekken.. liten tsx, stor kar og stor sekk, lol fant også ut at jeg skal kjøpe 92mm vifter isteden.. passer perfekt under traktene Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Jepps, da er jeg back from town, med sparkel (100,-) kappeskiver(80,-) lim(50,-) og 2x 120mm adda vifter 15db (300,-) men men, nå skal jeg ut å kutte ut litt på toppen kommer med bilder i kveld =) Endret 8. november 2004 av ballemann Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 gleder meg... håper det blir et bra resultat. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 gleder meg... håper det blir et bra resultat. like før jeg er ferdig med toppen nå.. Driver å limer den trakta i midten.. Og jeg ble veldig positivt overasket over de nye kapskivene laget 4x90mm hull på bare 2 skiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå