ballemann Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Nerme det seg slutten eller ..?Eit lite samandrag over kva som er gjort og kva som gjenstår hadde vert greit. Den episoden med dremeren og handa di har vel ikkje gjort deg invalid Må legga ut nokon bilder av såvesofaen du driver på med. hehe, nei da, nærmer seg ikke slutten enda. Bare at jeg kommer til å holde mindre på med det, gjennstår masse å gjøre på det enda Og handa mi lever enda, ble ikke så dypt kutt, 2-3mm ned bare Og jeg har ikke bilder av sovesofaen på den pc'en her, også har jeg ikke begynt for fult enda, har bare laget mål osv.. Men skal prøve å slenge opp en liten "worklogg" inne på den workloggen her Tror KaNsKjE jeg begynner på sofaen i den uka her =) mvh ballemann Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) Drit i sovesofaen Vil vite hvordan det går med kassen. Og vannkjølingen inni den En Watercooling Newbee Report Hvor er den elektriske feelingen du hadde ? Ta deg sammen ungdom, har du sett hvor mange tusen som har vært innom ??? Et sted der fremme kommer du i mål Og vi har glede av å følge deg på veien... Endret 1. desember 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da er det vel på igjen, gått lei og proritere ikke rett Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Hehe, det ser ut som det ikke blir fest på meg i helga likevell, og kanskje litt penger så da skal jeg prøve å få tak i litt grunning, så det kan hende at jeg gjør sidene helt ferdig =) Men vi får se... mvh ballemann Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Laaaang helg, eller oval helg som noen kaller det Få fingen inn (i PCen) og gi oss en update da.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Laaaang helg, eller oval helg som noen kaller det Få fingen inn (i PCen) og gi oss en update da.... hehe den stoppet litt Har så mye å gjøre... har bestilt anlegg nå så da må jeg spare til forsterker (noen som selger?) pluss at jeg driver på med sovesofaen Så får jeg bakskjerm og lykt fra rmx i morra så da må jeg jo lakke hele sykkelen så det står i stil (mattsvart) og da, med det samme peiser jeg på med lakk på pc'en også =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jess.. Etter jul nå, så har jeg forhåpentligvis noen penger så da blir det grunning satser på å ta iallefall sidene, kanskje fronten.. Utsetter mopedstylinga litt, siden jeg kan ikke kjøre nå uansett Så updates kommer om ikke så alt for lenge (håper jeg) ny nerdebule blir det og, sofaen er nesten ferdig og mangler bare ribbe og madrass som jeg får snart.. høyttalere kommer, og forsterker er bestilt gleder meg mvh ballemann edit: inlegg nr 2700.. 27 edit: fronten er nesten helt ferdig og den ene siden er under liming nå =) Endret 21. desember 2004 av ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 jepps, gidder ikke gjøre noe mer med dette kabinettet før det blir pluss grader ute, fryser til døde hvis jeg skal gjøre noe nå men siden jeg arbeider inne på skolen, så begynner jeg med en kopi av denne om et par måneder.. Så følg med Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gleder meg til bilder, ser ikke helt for meg hvordan du kan få plass til HD/CD-ROM, PSU og den radiatoren i toppen av PCen Har ikke radiator i toppen fikk ikke plass til det.. Legger med et bilde hvordan det skal bli =) Der forsvant litt av vitsen med de luftehullene på toppen vel? Meeeen, de kan jo brukes som utsug av varm luft.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Gleder meg til bilder, ser ikke helt for meg hvordan du kan få plass til HD/CD-ROM, PSU og den radiatoren i toppen av PCen Har ikke radiator i toppen fikk ikke plass til det.. Legger med et bilde hvordan det skal bli =) Der forsvant litt av vitsen med de luftehullene på toppen vel? Meeeen, de kan jo brukes som utsug av varm luft.. Nei da, de er jo ment for litt design, pluss at det tar ut varmen fra harddisken (som trenger det sårt), og fra PSU (slik at jeg ikke trenger å kjøre vifta inni der 100%) mindre bråk..kinda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå