Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nerme det seg slutten eller ..?

Eit lite samandrag over kva som er gjort og kva som gjenstår hadde vert greit.

Den episoden med dremeren og handa di har vel ikkje gjort deg invalid :cry:

 

Må legga ut nokon bilder av såvesofaen du driver på med.

hehe, nei da, nærmer seg ikke slutten enda. Bare at jeg kommer til å holde mindre på med det, gjennstår masse å gjøre på det enda :hrm: Og handa mi lever enda, ble ikke så dypt kutt, 2-3mm ned bare :ermm:

Og jeg har ikke bilder av sovesofaen på den pc'en her, også har jeg ikke begynt for fult enda, har bare laget mål osv.. Men skal prøve å slenge opp en liten "worklogg" inne på den workloggen her :p Tror KaNsKjE jeg begynner på sofaen i den uka her =)

 

mvh ballemann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drit i sovesofaen :whistle: Vil vite hvordan det går med kassen.

Og vannkjølingen inni den :dribble: En Watercooling Newbee Report ;)

 

Hvor er den elektriske feelingen du hadde ? :dremel::D:D

Ta deg sammen ungdom, har du sett hvor mange tusen som har vært innom ???

 

Et sted der fremme kommer du i mål :w00t: Og vi har glede av å følge deg på veien... :thumbup:

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar
Laaaang helg, eller oval helg som noen kaller det :whistle:

 

Få fingen inn (i PCen) og gi oss en update da.... :p

 

:thumbdown::whistle::innocent::tease::w00t:

:whistle: hehe :p den stoppet litt

 

Har så mye å gjøre... :p har bestilt anlegg nå :D så da må jeg spare til forsterker (noen som selger?) pluss at jeg driver på med sovesofaen :ermm: Så får jeg bakskjerm og lykt fra rmx i morra :D så da må jeg jo lakke hele sykkelen så det står i stil :p (mattsvart) og da, med det samme peiser jeg på med lakk på pc'en også =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jess.. Etter jul nå, så har jeg forhåpentligvis noen penger :p så da blir det grunning :p satser på å ta iallefall sidene, kanskje fronten.. Utsetter mopedstylinga litt, siden jeg kan ikke kjøre nå uansett :( Så updates kommer om ikke så alt for lenge (håper jeg) ny nerdebule blir det og, sofaen er nesten ferdig og :D mangler bare ribbe og madrass som jeg får snart.. høyttalere kommer, og forsterker er bestilt :D gleder meg :D

 

mvh ballemann

 

edit: inlegg nr 2700.. 27 :love:

 

edit: :whistle:

 

fronten er nesten helt ferdig :D og den ene siden er under liming nå =)

post-132-1103640352_thumb.jpg

Endret av ballemann
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gleder meg til bilder, ser ikke helt for meg hvordan du kan få plass

til HD/CD-ROM, PSU og den radiatoren i toppen av PCen  :hmm:

Har ikke radiator i toppen :p fikk ikke plass til det.. Legger med et bilde hvordan det skal bli =)

Der forsvant litt av vitsen med de luftehullene på toppen vel? Meeeen, de kan jo brukes som utsug av varm luft.. :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til bilder, ser ikke helt for meg hvordan du kan få plass

til HD/CD-ROM, PSU og den radiatoren i toppen av PCen  :hmm:

Har ikke radiator i toppen :p fikk ikke plass til det.. Legger med et bilde hvordan det skal bli =)

Der forsvant litt av vitsen med de luftehullene på toppen vel? Meeeen, de kan jo brukes som utsug av varm luft.. :)

Nei da, de er jo ment for litt design, pluss at det tar ut varmen fra harddisken (som trenger det sårt), og fra PSU (slik at jeg ikke trenger å kjøre vifta inni der 100%) mindre bråk..kinda :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...