Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg vet, men til mine neste prosjekter blir det bedre bilder, håper jeg :p har satt digitalkamera på toppen av ønskelista =) Men inntill den tid, så er nok det beste jeg har for hand, det lille webcamet mitt :cry: Eller, hmmm, kom på at fadern har et kamera, skal spørre han i morgen.. I dag har vi verksted på skolen og da håper jeg å bli ferdig med huset til pumpa, bilder kommer i kveld om jeg blir ferdig med det :p

 

 

mvh ballemann =)

Lenke til kommentar
hm... hvordan går det med selve prosjektet da? vil se fler bilder selv om bildene ikke er av den beste kavaliteten :p

 

Er litt spent på hvordan det blir med svart lakk.... har du tenkt til å få "piano-lakk"?

Jo da, prosjektet går fint det :p jeg er bare litt lat til tider :p Det jeg har igjen stort sett er å pusse, grunne, lakke, festing av pumpe huset..

Lenke til kommentar

Var ute å kuttet ned 90grader bendene mine i sted, dremelen glapp, resultat, ikke noe vits å ta bilder av handa, den er plastret :p =(

(puttet et ark inni, så dere ser hvor stort det er)

 

edit: legger med et bilde som viser hvordan pc'en er akkurat nå..

 

planer for i dag blir å stealthe cd'rom har litt plexi tilovers fra forige prosjekt. Kanskje jeg får laget av og på knapp også, får se, skal også jobbe litt mer med sidene.. Så update kommer mest sannsynlig i morgen =)

 

setuokatt.jpg

 

ballemann =)

post-132-1101464813_thumb.jpg

Endret av ballemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...