Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, maskina er satt sammen =) men den er jo ikke helt ferdig enda da :p pumpa ligger uttafor kabinettet, skal finne en plass til den i morra tenker jeg =) er litt rotete nå :p men det order seg :p må spare litt penger slik at jg får penger nok til lakk og vifter :p må bytte ut den som er i PSU, den bråker litt nå hører jeg :p Og HHD'ene trenger å bli støydempet, da blir det en vifte der og.. *må sette meg i spare modus* :p

Lenke til kommentar

Om GPU-blokken passer kommer jo an på om produsenten har plassert

hull og prosessor på samme måten. Og hullavstanden da. Men med

den går det jo å jukse litt (bore opp) hvis det ikke er mye forskjell.

 

Sjekk produsentene sine hjemmesider. Er du heldig kan det ligge gode

bilder der. :thumbup:

 

En ny GPU-blokk er vel ellers en løsning... :xmas:

 

Edit: Og med litt mer avstand mellom rørene :p

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar

Og hvis du sager vekk ca. halve tykkelsen (nedre del) på de "ørene"

du har på blokken nå så kan du feste blokken i den platen også.

Sikrer den mot å vri seg.

 

Edit: Denne løsningen med en plate gjør jo blokken mye mer fleksibel

ved oppgradering. Noe slikt burde jeg ha tenkt på. Dumme meg :blush:

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar
Blir bra dette :thumbup:

 

Du kan kjøpe mitt PoV TI-4200 128mb for en høvding viss du er interisert (kjøte det i 2001 for ca. 1800 kr :p ).

Er du dum? når det koster 395,- på komplett.no for en stund siden, men dem har ikke igjen noen =(

trenger bare penger det er det eneste... vet at det ikke er verdt mer enn 200 kr. Jeg hadde ikke solgt det til deg for 1000, det hadde ødelagt nattesøvnen min i noen år ;)

Lenke til kommentar
Blir bra dette :thumbup:

 

Du kan kjøpe mitt PoV TI-4200 128mb for en høvding viss du er interisert (kjøte det i 2001 for ca. 1800 kr :p ).

Er du dum? når det koster 395,- på komplett.no for en stund siden, men dem har ikke igjen noen =(

trenger bare penger det er det eneste... vet at det ikke er verdt mer enn 200 kr. Jeg hadde ikke solgt det til deg for 1000, det hadde ødelagt nattesøvnen min i noen år ;)

hehe, ok :p trude du faktisk prøvde å lure meg nå :p men vil du selge kortet?

Lenke til kommentar
Blir bra dette :thumbup:

 

Du kan kjøpe mitt PoV TI-4200 128mb for en høvding viss du er interisert (kjøte det i 2001 for ca. 1800 kr :p ).

Er du dum? når det koster 395,- på komplett.no for en stund siden, men dem har ikke igjen noen =(

trenger bare penger det er det eneste... vet at det ikke er verdt mer enn 200 kr. Jeg hadde ikke solgt det til deg for 1000, det hadde ødelagt nattesøvnen min i noen år ;)

hehe, ok :p trude du faktisk prøvde å lure meg nå :p men vil du selge kortet?

Tror jeg må beholde det til jeg får nytt, og det skjer ikke før om en god stund(dykkerutstyr er dyrt :mad:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...