ballemann Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) ettersom jeg har anskaffet vannkjøling. Takket være 0oga Booga så må jeg modifisere kabinett litt, slik at jeg får plass til alt.. Har begynt med toppen, men har ikke tilgang til kamera i kveld.. Så jeg får begynne med noen bilder som er laget i paint.. mvh ballemann Endret 24. november 2004 av ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 fronten: Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 ser ut som et veldig spessielt og komplisert kabinett lykke til Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 glemte å tilføye at jeg skal bruke et AOpen hq45pro som innmat.. og alt det andre lages i tre.. de traktene på toppen er av 1.5L cola flasker Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 ser ut som et veldig spessielt og komplisert kabinett lykke til takk takk, tror jeg kommer til å trenge det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Legger ved bilder av vannkjølinga som ska presse seg inn i kabinettet.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 gpu blokken =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 radiator Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 systemet overlevde 1.5 bar =) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 en av pumpene jeg skal bruke =) Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 De vannblokkene så jo bra ut da. Hvordan er disse blitt laget? Hva blir sånn ca mål på kassen? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 vannblokkene er ikke heimlagd? mener.. du har ikke sittet i kjelleren og lagd de lissom? kos blokk, og tja.. artig radiator.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 vannblokkene er ikke heimlagd? mener.. du har ikke sittet i kjelleren og lagd de lissom? kos blokk, og tja.. artig radiator.. vannblokkene er hjemmelagd ja. bare ikke i mitt hjem 0oga Booga her på forumet som laget dem... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 De vannblokkene så jo bra ut da.Hvordan er disse blitt laget? Hva blir sånn ca mål på kassen? måla på kassen er jeg ikke sikker på enda.. har skiftet litt mening nå, vet ikke om jeg trenger å bygge på kassa. bare presse alt inni.. Men jeg skal jo såklart ha en annen front og topp.. Så kassa blir vel en ca 50cm høy elns.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 de vannblokkene var jævli fine Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Denne karen her skal ha æren for vannblokkene... (se bilde) nevner også at pc'en står i deler, og kabinettet er skrudd fra værandre og står ute i garasjen skal skaffe bilder i kveld, har litt problemer med pc'en bildene er på(bærbar pc med webcam) Men skal ordne det så fort som mulig.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 her er bilder av kabinettet og toppen i produksjon, ser ut som et dass nå, men i på julaften SKAL den være ferdig og pen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 siste for tiden traktene skal ikke være så høy som de er på bildet, har bare ikke kappet dem i rett lengde enda =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå