T-mac1 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hei! Jeg har Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000 og har tenkt å oppgradere pcen fra 512 (256*2 fra før av) til 1024 (512*2) minne. Hvilke nettbutikker/dataforhandlere gjør dette billigst? Takker for alle svar. Endret 6. november 2004 av T-mac1 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Klarer du og sette i ramen selv så er det vel bare og kjøpe eller så er eg ikke helt sikker på hvem så gjør dette for en billig penge! Det er ikke så avansert og sette i ram selv så du kan jo teste ut det Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hvis du bor nær en butikk som heter datakjeden gjør de det.. de tar ca. 5-600 kr. timen, og å sette i ram-brikker tar jo max 10 min! så da blir det jo ganske rimelig. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 De hadde våre fint om du kunne sei hvor du bur for da er det enklere og hjelpe deg når det gjelder valg av butikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå