orjan_boe Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Er det noen her på forumet som har samme brenner.Hva slags hastighet når det gjelder brenning av data og musikk(mp3) anbefaler dere. Hastighet som gjør at det går raskt, men med bra kvalitet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Det var en gang da du måtte passe på hvordan hastighet du brente musikk på, da 4X var for fort og lyden ble knittrende og rett og slett fæl. Men tror nokk at du kan brenne hva som helst i 40x med dagens brennere. Er du meget redd for feil så kan du justere "ned" til 24x, men noe jeg ikke tror skal være så spess nødvendig siden standaren på dagens brennere er så bra. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Når det gjelder musikk har jo Plextor sperret den i software slik at 24x er høyeste hastighet. Personlig kan jeg ikke høre forskjell på 24x og 4x med eller uten Varirec. Den eneste måten å finne ut hva som er best for deg er å bare prøve deg fram. For data kan du jo teste kvaliteten på disken med å bruke Plextools til å scanne gjennom disken etterpå. Hvis du tar backup av viktige data ville jeg uansett holdt meg innenfor det disken er sertifisert for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå