nree Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hei, først og fremst: Vet ikkje om denne er feilpostet men men... Jeg sitter med ein bærbar AMD XP 1,5 ghz med 256 mb ram som jeg har windows xp på men de som er problemet er at: Ein dag jeg skulle skru på bærbaren så kom det ingenting på skjermen (svart) med ein lyd i høytalerene. Dyd, dyd, dyd, dyd (Annen vær er litt jupere ein den før...) og slik forsetter det til jeg skrur av pc'n... --------------------------------------------- Har også eit annet prb. med denne... De viser orange lys på batteri liksom at den lader... Plutselig blir det grønt så går det av også går det på orange igjen... og det kommer ikkje ein drit med strøm på bateriet... (Trodde ikkje dette skulle gå ann på ein så ny bærbar) Har DU! noen forslag? send dem inn... Endret 6. november 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 ingen som vet? Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 absolutt ingen??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Feilpostet, samt bumping. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg