haakka Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 skal ha meg nytt tower. jeg er usikker på hvilket kabinett jeg skal velge. det står mellom disse to, men andre forslag i samme prisklasse vurderes. jeg går ikke mye etter utseende, men det skal ikke være ekkelt å se på. kriteriene er: - god plass - skal helst ikke veit 10 tonn (satt på spissen) - så skrueløst som muligt - helst ikke så mye støy - helst mulighet for 120mm vifte - god kvalitet. ikke slik som knekker og bøyer seg bare du tar på det, eller vingler. muligens litt mye forlangt i den prisklassen, menmen vi får se. og i testen til mercury kabinettet på hw sier de at det ikke er viftehull for 120mm, men microplex sier det stikk motsatte. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 eller Lian Li PC7B Lenke til kommentar
slez Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Chieftec Miditower m/dør, Blått og Sort - Leveres uten strømfors. Lett dette av de 2. Har selv et Chieftec kabinett, liker det veldigt godt å det har god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå