Yonaz Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har akkurat fått meg amd 3500 64 cpu, jeg instalerte windows xp proffesional og når jeg komme in i windows slår cpuen seg av og på noen som veit hvor for? fort Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har du montert på cpu-kjøler selv? Og isåfall har du gjort det riktig? Det er kontakt mellom cpu og ribbe? Gå inn i bios og la maskinen stå der hvor du kan lese av temperaturen, burde fortelle om alt er ok på den fronten. Restarter maskinen hvis du lar den stå i bios? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 tempraturen var på 2 grader merkelig... cpu vifta går av på helle tiden noen som veit hvor for ? skall jeg montere cpu vifta på nytt? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 2 grader? Da er det noe som er galt et sted. Hvis du er usikker på om du har montert den riktig så burde du kanskje se etter en gang til ja. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) når jeg er inni i cs så går cpu viften på fult og når jeg går ut i windows så stopper den? når jeg går in i cs så begynner den og gå igjen noen som veit osen jeg mekker sån at den går helle tiden? Endret 7. november 2004 av Yonaz Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du har vel ikke minusgrader i rommet? Hvis du skulle finne på å ha det, srur sikkert vifta seg av fordi cpuen ikke trenger bedre kjøling. Men det kan jo være at tempsensoren er litt feil og da. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvilket hovedkort er det du har? Hvor varm er kjøleribba? Du må gi oss så mye informasjon som mulig hvis du vil ha skikkelige svar. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 når jeg er inni i cs så går cpu viften på fult og når jeg går ut i windows så stopper den?når jeg går in i cs så begynner den og gå igjen noen som veit osen jeg mekker sån at den går helle tiden? Dette KAN jo være pga cool'n'quiet da? siden vifta går når du bruker cpuen. Last ned cpuz og se om hastigheten varierer når du er i windows og når du spiller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå