assz0r Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jau - nytt skjermkort, geforce 6800Gt eller U ? POV eller gainward? Er ute etter det beste av ytelse for bra flyt i spill. Hva mener dere andre og er det noe vits å kjøpe ultra? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jau - nytt skjermkort, geforce 6800Gt eller U ? POV eller gainward? Er ute etter det beste av ytelse for bra flyt i spill. Hva mener dere andre og er det noe vits å kjøpe ultra? kjøp gt så flasher du det til ultra:p har hørt at gainward har gode kjøleløsninger (den røde kjøleren) så med et gainward kort går det nok fint å flashe Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 så det er litt bedre enn pov? det lar seg flashe til ultra bedre enn pov? takker for svar Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 så det er litt bedre enn pov? det lar seg flashe til ultra bedre enn pov? takker for svar det sa jeg ikke..... jeg vet ikke noe serlig mye om hvor bra pov er, jeg vet bare at du burde kjøpe gt, og at gainward har bra nok kjøling for flashing Begge kortene er vel standar kort, så de er nok helt lik i spec, men foskjellig kjøler og bundel Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gå for GT og klokk opp til U D er en del feil på gainward kortene , eller d var feil før.. Kanskje du burde gå for pov.. Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Tror jeg går for XFX 6800 Ultra siden prisen nesten er den samme bare noen hundrelapper ekstra. Håper kortet er meget bra og feilfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå