Gå til innhold

Drivecage for et 4 år gammelt Aopen Midi kab?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig 2 litt forskjellige spørsmål. I den andre tråden spør jeg etter løsninger som kan brukes for å maksimere diskplasser i 3-4 5,25" brønner.

Hmm hadde håpet det fantes noe jeg kunne henge under brønnene i Aopen kabbet..

patentband f.eks.. kommer til å passe fint hengenes under brønnene.. Det fås kjøpt på biltema o.l.

mvh ballemann

Lenke til kommentar

2 geniale løsninger. Men hva er egentlig patentband? Borrelås bånd?

Kunne ha moddet og laget mye selv, men jeg må få testet utstyret mitt så snart som mulig. Ellers skulle jeg ha gjort masse ting med det gamle Aopen kabbet.

Det har eks. kun 1 80mm i front og 1 80mm bak. Tenkte å utvide det bak til 120mm evt. og ta vekk pc speakeren i front og lage plass til 120mm som festes selve kabbet og at jeg moterer grill med støvfilter i plasten på utsiden. Denne ville da også kjølt de 3 diskene som evt. hang i løsningen fra LianLi.

Så får jeg plass til mine 2 OS disker i den orginale drevramma til kabbet. Kan evt. forskyve de litt så jeg får plass til en bitteliten 4mm vifte bak de for å flytte den varme luften vekk fra diskene.

Jeg har et fullengde PCI raid kort som ser ut til å kunne passere rett under den nederste disken slik at alt faktisk får plass. Hovedkortet er Intel Rock Lake med CSA gigabit.

Jeg har en dremmel, hva slags bor kjøper jeg får å borre opp til vifte fester i metallet? Og hva bruker jeg for å skjære opp til større vifter i metallet(stål) og hva til å skjære i plasten???? Har en kraftig stikksag, men hva slags blad til stål og plast?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...