Solid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg begynner å savne den første gangen jeg spillte Zelda. Eller det har jeg egentlig alltid gjort. Den tiden var det bare rett hjem fra skolen, og å spille Zelda. Den føste gangen jeg spillte Zelda, husker jeg fortsatt. Da jeg fant sverdet og greide til min fornøyelse å komme meg inn i treet. Da var en ny epoke i livet mitt startet. Noen andre som føler det samme, og savner den tiden dere spillte det? Endret 6. november 2004 av Solid Knight Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ja, husker jeg og vennene mine satt og lurte på hvordan man skulle komme seg videre.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Husker den tiden godt. Uforglemmelig følelse den julen. Fiklet med spillet i flere månder og har vel rundet det 3-4 ganger. Genialt spill! Har også svært høye håpe for The Legend of Zelda til GC som kommer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Åja, den romjula husker jeg veldig godt. Fikk spillet 3 juledag, var så spent. Fyrte det opp, satte meg ned og ble formelig suget ned til Hyrule, dets magi og mysterier. Husker jeg brukte noen timer på å lokalisere sverdet, så finne nok rubys til skjolde. Så var eventyret i gang. Jeg spiller fremdeles på den gamle fila som jeg først starta da jeg første gang spillet det rundt, har fådt ALT der, ALT som kan tenkes, og det tok litt tid. Når du nå bringer det på banen, ja, jeg savner den første gangen jeg spillet Zelda OoT. Det var tider du baktus bror Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Fantastisk spill. Husker at jeg kjøpte Nintendo 64 kun for å spille Goldeneye, som jo var et suverent spill. Og så kom Zelda, og det er jo en klassiker! Fantastisk spill med fantastisk grafikk, story og alt. Savner det. Har gitt vekk nintendoen ellers så skulle jeg spilt det i dag. Får nøye meg med San Andreas da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 ja jeg husker det og fantastisk bra spill.... :love: vi kjøpte det for 99kr på elkjøp enda det var ganske nytt.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) ja jeg husker det og fantastisk bra spill.... :love: vi kjøpte det for 99kr på elkjøp enda det var ganske nytt.. Vel det kunne ikke ha vært så nytt. Har ikke sett denne add'en før? Endret 6. november 2004 av Solid Knight Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) jeg veit ikke hvor gamle dere er men jeg husker selv når jeg gikk i 4 klasse , da hadde en kompis av meg spart i over 1 år for å kjøpe seg noe som het nintendo 8 bit, noe jeg aldri hadde hørt om, men så kom dagen jeg ble med han til byen hvor han der handla sin første spill maskin og en kopi av Legend of Zelda II: The Adventure of Link husker det så inmari godt , siden spill kasetten var i gull farge mens alle andre spill kasetter var gråe , fikk hvite i senere tid at man kunne "save" på gull kasettene , de gikk ikke på de andre , Wow!! tenkte jeg. Vi satt på spillet og ble møtt av den nydlige musikken , slik som det fortsatt er og seff i ociana of time , vi satte igang og utforsaka verden men skjønte ikke en dritt av hva som ble sagt i spillet så vi endte med og sitte med ordbok og slå opp hvert ord som sto på sjermen + og ringe fatter`n, he he det var tider det. Så ja jeg skjønner hva dere mener når dere savner ociana of time , det er sikkert samme følesen som jeg hadde med The Adventure of Link, synd spill aldri blir så bra igjen. Endret 6. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå