TanglewoodD Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Er det mulig å drepe en AMD A64 3200+ iløpet av et år? med nesten ingen klokking? For jeg får konstant blåskjerm når harde spill kommer inn i systemet. i hendelse loggen står det at "atapi" står for blskjermene, men atapi er en system fil, så langt jeg vet. Mvh Stian_A Endret 11. november 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
frentix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Alt er vel mulig , du kan jo ha vært uheldig og festa kjøleren dårlig eller noe. Atapi har med cd-romene å gjøre forresten. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Alt er vel mulig , du kan jo ha vært uheldig og festa kjøleren dårlig eller noe. Atapi har med cd-romene å gjøre forresten. ja... Jeg har faktisk glemt å sette kjølern bra nok...Men da jeg titta i bios så var den oppe i 60++....Kanskje jeg har drept den...Får jeg en ny på Garanti (1år gammelt) ? Eller kanskje jeg skal bytte med noen ;P Mvh Stian_A Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Feilmontering er nok ikke dekket av garantien skulle jeg tro, hvis det er cpu`en som er tatt kvelden da. Men om de finner ut at det er feilmontering er en annen sak, uten at jeg skal oppfordre til noe. EDIT: Den skal da kunne overleve 60 grader. Er dette idle eller etter du har bukt noen krevende spill/programmer? Også hvis du har ASUS hovedkort pleier disse vise ca 10 grader for lite. Dette gjelder kanskje ikke alle men. Endret 13. november 2004 av frentix Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 alt er vel mulig for å si det slikt. F.eks. hvis du vil ta ut CPUen kan taggene bli revet av. Den kan bli for varm, hvis du har vannkjøling kan den lekke og ødelegge komponentene. Er vel bedre å tenke på hvordan man bevarer sin CPU, istedenfor å tenke på hvordan man ødelegger den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå