Gå til innhold

Futurama!


fondus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Futurama er veldig kult, men TV2 må ha vært rusa eller noe sånt, med den sendetiden...

 

The Simpsons er jo historisk, og den var jo først. Hva ble det av den Simpsons-filmen de skulle lage? Noen som vet?

Jeg så de 2 første episodene av Futurama over nettet like etter at de kom i USA. Men TV2 burde kjøpe inn flere, fordi "utvalget" av Futurama-sider er nå svært tynt :sad:

 

Men ingenting slår South Park. Jeg blir seriøst aldri lei av det! Jeg har (og har sett) alle episodene, og gleder meg til 2. del av sesong 6 kommer i juli.

 

For meg hadde det vært vanskelig å rangere disse seriene, fordi hva jeg vil se er humørbevisst. (Ja, jeg er On-Demand fan!)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-09 19:20, Kjetil Lura skrev:

Futurama hva er det da,sikker eg som er for gammel for slikt.

Kjetil


 

futurama er en dritfet animasjonsserie som i korte trekk handler om et pizzabud som blir nedfryst i 1000 år for så å våkne opp i 3000, der han får seg venner og de har sånn leveringsfirma i verdensrommet, og de finner på masse kødd som gjør at vi seerne ler oss i hjel :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-09 18:05, B|Real skrev:

Hmz...lurer på om tv2 skal sende mere futurama i summer.

*Håpe*



 

Er fotball og vm-magasinet på samme sendetid som Futurama hadde i fjor (tror jeg da). Men vi kan jo håpe, ellers kan jeg jo troppe opp på Valebrokks kontor og slå han i hodet med noe hardt. Har til og med adgangskort til TV 2 jeg. Hehe :grin:

Lenke til kommentar

Quote:




Er fotball og vm-magasinet på samme sendetid som Futurama hadde i fjor (tror jeg da). Men vi kan jo håpe, ellers kan jeg jo troppe opp på Valebrokks kontor og slå han i hodet med noe hardt. Har til og med adgangskort til TV 2 jeg. Hehe
:grin:


 

 

jeg håper virkelig at det blir i samme sendetid!!

 

Footbal Sucks!!

Lenke til kommentar

På tv2 sine sider står det:

 

Vi har til nå vist de tre første sesongene av Futurama. Sesong 4 går nå i USA, denne vil sannsynligvis få premiere på TV 2 høsten 2002. Det er ikke planlagt reprisevisning av serien med det første.

For mer info, se Futuramas offisielle hjemmeside http://www.fox.com/futurama/

 

 

Dr Zoidberg er den kuleste :grin:

 

dr.zoidberg.JPG

 

[ Denne Melding var redigert av: steffe på 2002-06-13 01:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-25 16:15, CSSSK skrev:


Har hørt at de har slutta å lage det, fordi folk i Amerika heller ville se på gamle repriser av Simpsons enn nye Futurama episoder


 

huff at du skrev det... nå har du gitt meg deprisjoner i helt siden du skrev dette helt til i dag som jeg fikk vite at det BLIR MER!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

 

 

fy deg!

 

og takk til steffe som gav meg meningen med livet back :grin:

Lenke til kommentar

Quote:



huff at du skrev det... nå har du gitt meg deprisjoner i helt siden du skrev dette helt til i dag som jeg fikk vite at det BLIR MER!!!
:grin:
:grin:
:grin:
:grin:



fy deg!


og takk til steffe som gav meg meningen med livet back
:grin:


 

Hehe, har levd i dype depresjoner selv jeg... Men ble mye bedre nå :grin:

 

Og B|Real har rett, INGEN slår bender :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...