Laman Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Når tror dere at vi kan vente oss en omtale av Halo 2 fra gamer.no? Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Pressen i Norge har kun fått lov til å teste enspiller-delen av Halo 2 foreløpig, og onlinepresse har i tillegg ikke lov til å skrive noe om sine opplevelser før 9. november. Flerspillerdelen får vi ikke testet før 10. november, altså dagen før lansering. Ganske strengt. Vi håper å komme med en anmeldelse av enspillerdelen 9. november, og fyller på med informasjon om flerspillerdelen så snart vi får testet den. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 VG har jo anmeldt Halo 2... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 faen jeg fikk lyst til å kjøpe en xbox for å spille Halo 2 har spilt halo 1 på pc og selv om det var en dårlig port ble jeg sinnsykt fascinert av historien og det var til tider ekstremt kult..... :D Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 VG har jo anmeldt Halo 2... TST skrev jo onlinepresse, om VG telles som onlinepresse vet ikke jeg, men regner med det har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vår anmeldelse er lagt ut nå. Videre prat rundt anmeldelsen tas her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=324825 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg