Gå til innhold

Software for Video-In?

Pawerilo

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere timer nå, forsøkt å finne et program som lar meg se bildet fra Video-In i fullscreen.

Jeg husker jeg hadde et slik program da jeg enda satt på GeForce 2Ti, men klarer ikke huske hva det het.

Håper noen av dere her på forumet vet av et program som kan brukes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med samme problem. Fant til slutt ett program som fulgte med ett Gainward Ti4600 kort. Det var egentlig ment til å capture. En Unlead Video ettellerannet. Men det ble ufattelig dårlig. Rart at ingen har laget det. Det er jo dritfett å kunne bruke PC skjermen til å se Parabol, Film og TV spill...

Lenke til kommentar

Tusen Takk...

Ser ut som om XP SP2 ikke er helt godvenn med det (men det fikser jeg snart)... Synd det var trial...

Edit: Tror kanskje jeg har funnet en genial løsning:

This program seems to be nothing more than a modified version of Microsoft's DirectShow sample capture application. What is different about it? The only thing I can see is the menu layout is a little different. Probably good freeware, but not worth paying for until there is more added value.

Denne "Reviewen" gav meg en idè. Om det bare er DS samples finner man det i DX SDK fra Microsoft. Holder på å laste det ned for å se om noen programmer der virker. Gir deg en lyd om det fungerer

Endret av vidiware
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...