Prizefighter Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Satt her og så på spillmagasinet på TV2 og kan ikke si jeg synes det er så bra. Spillene de testet var bl.a: WRC 4 PS2 James Bond (ett eller annet) PS2 Ringenes Herre (nytt litt RPG basert spill) PS2 Killzone PS2 Ble litt for mye konsoll testing for min smak. Virker heller ikke som de har cluet på hva grafikk egentlig er og består av. De testet killzone som de synes ville bli det beste skytespillet til PS2 og kanskje bedre enn Half Life 2. Synes ikke spillet så bra ut på noen måter, men det er nå meg. Hadde kanskje fulgt med mer om det var litt mer Pc-spill/hardware basert også. Masse dumme kommentarer som: "Ja, men det er jo så kjedelig!" og "..har playstation investert i.." osv... Hva synes dere om dette programmet og hele opplegget? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hva synes dere om dette programmet og hele opplegget? Synest det er heilt ok eg! Bra iInitiativ.... Såg det ikkje i kveld... når er det reprise? LOTR RPG virka kult! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er vel bra at det endelig går et eget program på tv som kun fokuserer på spill... Ble litt for mye konsoll testing for min smak. Virker heller ikke som de har cluet på hva grafikk egentlig er og består av. Agreed Men så er det jo altfor mange stakkars konsoll-tilhengere der ute som er forbauset over hvor "ekstremt bra grafikk" det er på f.eks. San Andreas fordi de aldri har sett et pc-spill som viser hva bra grafikk egentlig er... De fikk det jo nesten til å virke som om grafikken på killzone er noe av det beste som finnes Skulle ikke tro de har sett hvor bra grafikk det finnes på noen av dagens pc-spill som f.eks Far Cry og Doom 3.... Offtopic: Hadde Killzone kommet ut til pc hadde det vel blitt regnet som en billig/dårlig/standard FPS med elendig grafikk Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) syntes programmet er teit, spesielt hu jenta har ingen ting der å gjøre. spillanmeldere skal ha mange års erfaring og dømme spill etter hvor bra de er ikke hvor dumme de selv er. edit: killzone har jo skikkelig god grafikk til konsoll å være, av det beste til konsoll. Endret 9. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dei har alt for masse konsol snakk der, nesten ingenting om PC. Liker og se på programmet, men dei burde snakke litt mer om PC spill også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå