LiZt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er enig i at denne diskusjonene trolig ikke gir oss nobelprisen i litteratur, men dersom man ikke diskuterer uvesentligheter til døde, hvordan skal vi da klare å ta for oss de viktige tingene i livet? Vi trener oss til den store; "Hva er meningen med livet"-diskusjonen. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er enig i at denne diskusjonene trolig ikke gir oss nobelprisen i litteratur, men dersom man ikke diskuterer uvesentligheter til døde, hvordan skal vi da klare å ta for oss de viktige tingene i livet? Vi trener oss til den store; "Hva er meningen med livet"-diskusjonen. hehe, ja, hva ER meningen med livet? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Livet har ingen mening. Men tro ikke at jeg er suicidal for det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 meningen med livet er å finne ut om det heter umbrako eller sekskantnøkkel... men denne blir vel stengt snart, pga veldig off topic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå