galdurah Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Har prøvd lenge å få tak i dei som jobbar der... INGEN NYTTE Har sendt mail, ringt men til ingen nytte! Nokon som har erfaring med denne sida. Har bestillt noko der for lenge sidan, og har prøvd og avbestillt men eg får jo fan ikkje noko svar. moe (Virka bogus heile spillbutikken.no Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg bestillte Star Craft der en gang men det hadde de self ikke inne. Tror ikke jeg fikk noen beskjed om det heller. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Mulig jeg har misforstått noe, men altså: hvorfor i alle dager skulle du ville kjøpe noe der. Prisene er jo (minst) like stive som i en butikk. Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Forhåndsbestilte Morrowind der før jul. Det var einaste webshopen eg fann som hadde forhåndsbestilling på det spelet... DERFOR bestilte eg.. Godt nok svar for deg Jellyfish? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Spillbutikken.no suck!!!! Det er den dårligste webshoppen noensinne!!! Den som kjøper spill derfra er sterk misbruker av fleinsopp!!!!! De som jobber på spillbutikken.no vet ikke når de får inn spill i det hele tatt.. og de store produsentene vil sikkert ikke gi dem noen heller.. DE FÅR JO **** IKKE SENT DEM TIL KJØPEREN!!!!! **** TA SPILLBUTIKKEN.NO!! Mvh Co[]V[]bste® (ikke handle der) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Spillbutikken.no suck!!!! Det er den dårligste webshoppen noensinne!!! Den som kjøper spill derfra er sterk misbruker av fleinsopp!!!!! :eek: :eek: De som jobber på spillbutikken.no vet ikke når de får inn spill i det hele tatt.. og de store produsentene vil sikkert ikke gi dem noen heller.. De får jo F A E N ikke sent dem til kjøperen!!!!! F A E N ta spillbutikken.no!! Mvh Co[]V[]bste® (ikke handle der) _________________ Intel P4 2.0A ASUS P4T-E Mainboard 512 RDRAM PC800 Lian Li PC61USB (svart aluminium kabinett) WDC 80GB HDD ASUS (V8460ULTRA/DT) GeForce4 Ti 4600 128mb DDR Creative Soundblaster Audigy Platinum Ex ®Co[]V[]bsters® stash [ Denne Melding var redigert av: Co[]V[]bster på 2002-05-26 23:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå