Gå til innhold

Hva gjør din MP3 spiller til den beste?

Anbefalte innlegg

Jeg vil starte en tråd om hvorfor den ene spilleren er bedre enn den andre.

Jeg bruker Jet-Audio, er rimlig fornøyd, men jeg synest den har for tungvint grensesnitt når det gjelder å administrer mp3 filer basert på id tag. Det er en mangel jeg forøvrig syneste mange andre også har. Det ender med at jeg lager katalogstrukturer, som er manuelt og ikke så veldig elegant.

(Mac har sin I- palyer (?) som har herlig funksjonalitet, men jeg har ikke mac

:::

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nex II er bedre fordi:

- den har det beste displayet - høy oppløsning - klart og tydelig - blått lys - du kan velge mellom visualizer og vanlig navn visning. (ser ut som winamp.)

- den har bra batterilevetid. ca 15 timer.

- den bruker compact flash og IBM Microdrive. (og dessuten skal det gå an å få tak i dings som jør at sånne små pocketzip disker kan brukes.

Hvis du kjøper et 256MB CF kort til 1000kr, holder det i massevis. (70 sanger - du har ikke bruk for mer enn det om gangen)

-Den fungerer som en bærbar harddisk. Plugg i USB kabelen, og vent 2 sekunder, så har du fått en ekstra harddisk i "my computer" - og da er det bare å kopiere filer. (winME og nyere trenger ikke drivere)

- den er relativt liten og lett.

- meget bra "øretelefon" !

- du kan skifte skins ! :smile: ("deksel")

- den er BILLIG. selve spilleren koster bare ca 1000.

- den fikk 5 av 5 stjerner på mp3.com.

her er en link til en svansk test: (9 av 10 poeng)

http://www.mp3spelare.com/nexii.asp

til hasuwest: har hatt jazpiper MV64 siden den var helt ny, men må si at Nex II er i en helt annen klasse. jeg betalte forresten mindre for Nex med 256MB, enn jeg betalte for jazpiperen (hvor "øreproppene", batterilokket og kabelen ble delvis ødelagt!)

men for 800 kr, er nok jazpiperen et greit kjøp...

[ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-05-25 00:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...