Eriond Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hei Dersom denne posten ikke hører hjemme i denne kategorien ber jeg pent om at den flyttes. Fant ikke noe annet sted å poste. Saken er den at en bekjent av meg har fått problemer med skriveren sin. Han har i mange år drevet en liten landhandel, og ført regnskap på sin pc. Pc'en er en gammel 386 og programmet han bruker er Dos-basert. Nå er det sånn at han har lagt ned driften av butikken da han er pensjonist, og skal gjøre opp det siste regnskapet, men den gamle Star LC24-20 skriveren hans fant det for godt å knele akkurat før han hadde fått ut reultatet for de siste 2 mnd. Var innom han idag og lånte bort min Hp 970Cxi skriver, siden den også har lpt port, men vi fikk ikke skrive ut alt likevel. Det manglet en kolonne og teksten var mye større på min skriver, så det virker som om det er noen innstillinger som ikke er korrekt. Hverken han eller jeg har særlig kunnskap om slikt, så det enkleste er vel å prøve få tak i en make eller tilsvarende skriver for å få ordnet dette. Er det noen som har en slik skriver ligggende som bare samler opp støv og tar opp plass? Som kunne tenke seg å gi den bort eller selge den rimelig? Ellers tar jeg gjerne imot tips om hvor noe slikt kan skaffes. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå