FpsStu Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg lurte på om noen her jobber på bensinstasjon? Jeg tenkte å ta opp deltidsjobb på en, så jeg kanskje får rabatt på bensin, noen som jobber på bensinstasjon som kan fortelle meg hvor mange % rabatt det er på bensin og evt vask? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg jobbet på Esso før. Der var det ingen fastsatte ordninger for rabatt, tror jeg, eller det er mulig det var 20% på vanlige varer. Du kan ikke regne med å få noe rabatt som helst på bensin, fordi man generelt tjener veldig veldig lite på bensin. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg lurte på om noen her jobber på bensinstasjon? Jeg tenkte å ta opp deltidsjobb på en, så jeg kanskje får rabatt på bensin, noen som jobber på bensinstasjon som kan fortelle meg hvor mange % rabatt det er på bensin og evt vask? Vell, du får leie billige filmer/DVD'er Lenke til kommentar
cof Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg skjenner ei som jobber i et oljeselskap, hun får 50 øre pr liter bensin, 45% på olje og dekk tror jeg det var Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg har en søster som jobber på bensinstasjon. får ikke rabatt på bensin, men får pølse og burger osv gratis. og rabatt på alt annet i butikken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå