inv Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Noen forslag? Skulle helst hatt en MAC, bare så kjipt at dem kjører macOS . Utrolig kjipt at man ikke får kjøpt det nest beste alternativet (SONY) heller i norge. Hva er beste gjenværende alternativet, hvis design ( utseende og tykkelse ) er en viktig faktor. Helst en rask pc, med gode specs ( bra skjermkort er ikke et must). Bra skjerm ( 15 eller over, gjerne widescreen) og høy oppløsning er også et absolutt must (XGA er totalt uaktuelt). Pcen skal brukes til grafikk og DTP. prisen burde ligge på rundt 15 Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 OS X er ikke så ille. Hvis du prøver det, kommer du til å bli positivt overrasket. Har en powerbook 12'' her i huset, og den er skikkelig grom. Dra til en Apple-butikk og prøv OS X hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
inv Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Hehe, orker ikke å starte den derre debatten altså. Når man er vandt til windows og avhengig av all programvaren som er tilgjengelig på den platformen, blir valget veldig enkelt! Null macOS er mao et viktig krav Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du kan få en Acer Ferrari 3200 hos ITbutikken.no for ca. 15.000 kroner, med herlig design, tynn og lett, lynrask, med gode specs og 15" SXGA+ skjerm (1400x1050 oppløsning) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ferrari er tung, stor og klumpete og eier ikke batterilevetid. 330 (B) x 272 (D) x 31 (H) mm 3,1 kg Batterilevetid på ca. 2 og en halv time under ideelle forhold. Lenke til kommentar
Echizen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 OS-X er det ikke noe galt med Lenke til kommentar
inv Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Enig med Pinnella. Acer ferrari er den mest harrye pcen jeg har sett. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ferrari er tung, stor og klumpete og eier ikke batterilevetid. 330 (B) x 272 (D) x 31 (H) mm 3,1 kg Batterilevetid på ca. 2 og en halv time under ideelle forhold. Tullprat, den veier faktisk rett i underkant av 3kg (2970 gram ifølge min vekt), og den er ganske tynn og alt annet enn klumpete Den har ca. 3 timers batteritid under normalt bruk og det er kjempebra med tanke på den veldig gode ytelsen man tross alt får igjen. Endret 6. november 2004 av snorreh Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Enig med Pinnella. Acer ferrari er den mest harrye pcen jeg har sett. Synd du har så dårlig smak da, men jeg kan forsikre deg om at du ikke finner ikke en tynnere bærbar som yter like bra og har så gode specs som Acer Ferrari 3200 til rundt 15.000 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ferrari'en er vakker, synes jeg. Men det er en smakssak selvsagt. Klumpete er den i alle fall ikke! Og vekten er helt grei for en 15" Men hvis batterilevetid er et viktig poeng, er det kanskje bedre å velge en av Centrino modellene til Acer istedet, 8000 og et eller annet. Min 803 gir 5-6 timer på batteriet uten problemer, og de nye skal ikke være dårligere sier min forhandler, med raskere prosessor og grafikk-kort. Geir Lenke til kommentar
Cera Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er litt merkelig og ha krav til tynn pc og samtidig minst 15", går du ned til 14" bør du se på Acer 3201 til rett over 2kg.... Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Utrolig kjipt at man ikke får kjøpt det nest beste alternativet (SONY) heller i norge. SonyStyle Endret 6. november 2004 av ElctriX Lenke til kommentar
qwert Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvor tynn er tynn? Jeg har såvidt kikket på en Asus M6N og synes ikke størrelsen på den var så alt for ille. Den har en ganske grei pris og fås også med 15.4 widescreen. Lenke til kommentar
inv Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Til Cera ; Pcen er jo ikke 15'' i tykkelse da...herregud...Har du sett en powermac så ser du at det fortsatt går å lage maskiner med stor skjerm uten at de blir alt for tykk. Asus m6 virker som et veldig fornuftig alternativ! Takk! Endret 7. november 2004 av inv Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er jo ikke noe problem å kjøpe Vaio i Norge? - Bare å bestille på nett, de selger til norge også... får jo ikke norsk tastatur men ... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis du synes 34 mm (asus m6) er tynt kan du nok finne en del laptoper... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis du synes 34 mm (asus m6) er tynt kan du nok finne en del laptoper... Det har du egentlig rett i. Den er på en måte omvendt skrå slik at den er litt tykkere bak, samt at den smalner inn under foran. Mulig at dette gjør at den virker en del nettere en den egentlig er. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ferrari PCen har vi i butikken der vi jobber, styggere og mer harry PC skal du lete lenger etter... Lenke til kommentar
inv Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hear - hear! Ferraripcene er så lite estetisk og så langt ifra feks Powermacene som det er mulig å komme. Og kjøper man maskinen pga at den har en ferrarilogo, ja da er man Harry... Og til cera: 34mm på det tykkeste ja...22mm på det tynneste (get your facts right). Endret 7. november 2004 av inv Lenke til kommentar
Cera Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er fullt klar over det er varierende tykkelse, men maskinen er og blir 34mm på det tykkeste, dette må en ta hensyn til når en skal kjøpe sleeves, samt at det visuelt vil den ikke se tynn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå