Gå til innhold

Er Whitebox et alternativ?

acon

Anbefalte innlegg

Min erfaring med WB:

Ringte mandag 8 nov og bestilte meg en cl 1557 med 1 gig ram og 80 gig hd og dvd-brenner, de sa at leveringstida var 5-6 virkedager, eller jeg kunne hente maskinen fra neste dag hvis jeg ville det..

Jeg bor i Asker så neste dag, tirsdag 9 nov, ringte jeg og spurte om jeg kunne hente maskinen...Etter et par minutters venting kom svaret, joda det var greit men jeg kunne ikke få 1557en og ikke 80 gig hd, da måtte jeg vente...Men hvis det var greit for meg kunne jeg få cl 56en med de samme spesifikasjonene og en 60 gig 7200 i stedet, til samme pris!

Jeg nølte ikke, så etter en tur i banken, noen mil på veien og et møte med en budbilsjåfør var jeg den lykkelige eier av en cl 56, dagen etter jeg ringte og bestilte!

Konklusjon: Den som intet våger intet vinner... :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at noen påpeker at WB har for mange kunder, vel unnskyldingen på at de har for mange kunder har de brukt de siste året/årene. Og det er ingen god unnskyldning, det er null problem å ansette flere, kanskje hadde det klart å beholdt noen av kundene som d har fra før + at de hadde fått mer positiv fedback bl.annet her på forumet slik at de også hadde fått flere kunder...

Dette er den mest brukte unnskyldningen til firma som ikke klarer å levere varene,tjenestene sine, samme som WB, IP24 og en haug andre selskaper bruker...Det blir for dumt, ingen problem å hyre inn ekstrahjelp, kun deltid også så de slipper å ha en fast fulltid ansatt som er der når det er mindre å gjøre.

Sikkert mange Studenter som kan mye data og som kunne tenkt seg å hatt en deltidsjobb ved siden av studiene, da hadde f.eks WB hatt nok folk til å ta unna større mengder bestillinger i de perioder det er travelt for de....(Jeg hadde elsket en jobb ved siden av studien når jeg gikk på skole"

RScue

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...