Popobawa Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Litt mistenkelig syns jeg... Men rart at noen får bedre service enn andre. Noen må vente i flere uker på sin pc, mens andre får den etter 2-3 dager. Ikke helt bra etter min mening. Lenke til kommentar
matley Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Joda, enig i det Mr. Blue Jack. Vi kjenner alle til de som har slitt med leveringstiden, men jeg syns nå det bare er postivt når folk kommer og skryter litt og!! Må vel ikke mistenkliggjøres fordet? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Leveringstiden virker som å være et stort problem for mange som bestiller der, da varer ikke kommer innen avtalt tid osv... Men hvis man har tid til å vente en måned på pcen sin så er det sikkert en greit sted å handle... Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei! Skal kjøpe meg en bærbar pc. Har kikket rundt på de forskjellige nettbutikkene og kommet fram til at Whitbox kan levere pcer til langt lavere priser enn andre. Sammtidig har jeg også registrert at det er mange der ute som føler at de sitter med skjegget i postkassen etter å ha godt for en Whitebox. Derfor lurer jeg på om whitebox i det hele tatt bør være et alternativ? Vær så snilll å kom med en begrunnelse, å ikke bare et useriøst utsagn. Takker for alle svar! PS: Vurderer denne dataen! for deg/Dere som tenker på å kjøpe laptop på Whitebox burde legge merke til at det er en del extra utstyr og op.system som må legges til.++ PS: Prisene dere ser på indexen(home) på siden, er regna uten mva. Jeg bestilte pc 7.nov på Komplett.no på bærbar pc > pcbyggern. Bra laptop til en ok pris xD Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei GUNNISS! Trives du i jobben på komplett? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei GUNNISS!Trives du i jobben på komplett? Lenke til kommentar
rscue Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 audionet og whitebox er ikke samme firma.. RScue Lenke til kommentar
frustata Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 audionet og whitebox er ikke samme firma.. RScue Har du noen erfaring med Audionet? Vet du om det er det mulig å hente bestilte varer i Bergen (Mathopen)? Lenke til kommentar
jaw9 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg vil egentlig skryte av kundebehandlingen jeg har fått fra WB. Jeg kjøpte en brukt CL50 av en kamerat tidligere i høst og til min store skuffelse opplevde jeg at skjermen ikke var helt i orden, dette merket jeg for omtrent to uker siden. Jeg sendte en mail til supporten deres og beskrev problemet og etter et par mailer frem og tilbake, sendte jeg inn maskinen forrige mandag kveld. Jeg sendte også med et brev hvor jeg sa at jeg hadde problemer med WLAN kortet, og at de måtte utbedre det. Dette var en garantisak og jeg mottok maskinen i dag morrest med ny skjerm og nye komponenter knyttet til trådløskortet. En uke tok det før jeg fikk tilbake maskinen og det er jeg meget fornøyd med, da jeg var meget skeptisk til WBs kundeservice basert på tidligere erfaringer til folk på dette forum. kos Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 har nettopp bestil et par laptopper fra whitebox... ringte de å spurte om de var i stand til å levere... han sa at det hadde vert mye pågang i det siste.. men han skulle gjøre så jeg hadde de på en uke nå venter jeg spent på maskinene... bestilte i dag. Lenke til kommentar
^Gimli^ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Viss jeg var deg, så ville jeg ha tatt en titt på netshop sin notebok. Viss du vil ha nesten samme maskin.. Var nett uke tilbud på den, kunne ha spart noen tusen der ja. Men men forsatt hakket bedre en whitebox sin, men litt dyrere: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3602 Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har kjøpt pc fra Whitebox. Jeg har en CL56 og har ingenting å utsette. Den fungerer fint. Eneste problemet med whitebox er at de lover litt mer enn de bør. Jeg måtte vente ca en måned på min pc, delv om de lovet meg fire forskjellige leveringsdatoer før den kom. Kundeservice er heller ikke den beste. Men når du for det føste får pcen så er det bra! Lenke til kommentar
rscue Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 audionet og whitebox er ikke samme firma.. RScue Har du noen erfaring med Audionet? Vet du om det er det mulig å hente bestilte varer i Bergen (Mathopen)? Hei, har ingen erfaring med de, men de svarer iallefall på email hendvendelser og jeg har ikke hørt noe negativt om de... Whitebox har jeg selv handlet med og de har jeg en dårlig erfaring med, WB er hyggelige, gode priser osv, men maskinen kommer jo aldri...fikk den etter 2 mnd og da manglet det noen av delene jeg hadde bestilt på den.. RScue Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Rimelig morsomt, kan greit luke ut et par inlegg her med samme stavefeil som jeg har fått i mailene fra den eminente kundeservicen til WB Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Rimelig morsomt, kan greit luke ut et par inlegg her med samme stavefeil som jeg har fått i mailene fra den eminente kundeservicen til WB Åh? Fortell fortell! Lenke til kommentar
rscue Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Rimelig morsomt, kan greit luke ut et par inlegg her med samme stavefeil som jeg har fått i mailene fra den eminente kundeservicen til WB Er jo ikke så mange positive innlegg her da, så det er jo rart hvis kundeservicen til WB skriver noe negativt om seg selv Forresten inlegg skrives innlegg, det er jo lett å ha skrivefeil når en skal svare hurtig uten at en trenger å jobbe noen spesiell plass . RScue Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Rimelig morsomt, kan greit luke ut et par inlegg her med samme stavefeil som jeg har fått i mailene fra den eminente kundeservicen til WB Er jo ikke så mange positive innlegg her da, så det er jo rart hvis kundeservicen til WB skriver noe negativt om seg selv Forresten inlegg skrives innlegg, det er jo lett å ha skrivefeil når en skal svare hurtig uten at en trenger å jobbe noen spesiell plass . RScue Akkurat derfor ville jeg ikke peke noen fingre, men , ettersom jeg kan se , så er det vel bare ett positivt inlegg om wb her.. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 vant ikke en whitebox en test hos itavisen.no???månedens laptop eller no... jeg ofrer gjerne kundeservice for lav pris... Da forventes det at du ikke lager syte poster når ting svikter og du ikke får hjelp.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Helt normalt nå kommer slaktinga, jævla lynsj mob hver gang WB blir tatt opp. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg er stolt eier av cl50 selv. Riktig nok kan jeg klage på leverings tiden til whitebox, men dem alt for mye kunder for tiden. Jeg fikk derimot bærbaren min levert etter ca 2 uker når jeg bestilte den. for snart 1 år siden. Og fikk en haug av ekstra goder. I sommer gikk harddisken på laptopen min i stykker og jeg tok kontakt med whitebox. Det var ikke noe problem, bare send in harddisken så skulle dem sende meg en ny en. Samtidlig vurderte jeg å kjøpe en "oppgradering" til 7200 rpms disk, da jeg hadde 5400 fra før av. Men dette var litt dyrt etter min mening så jeg droppa dette. Sendte inn disken, og ca en uke senere får jeg en ny harddisk dumpende i postkassa. Dem hadde jo sendt meg 7200 rpms disk, så jeg sa i fra at jeg hadde motatt denne disken, når jeg egentlig skulle ha 5400rpm disk. Men de hadde oppgradert harddisken til meg gratis, som plaster på såret Så servicen til whitebox har jeg ingenting å klage over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå