NuckChorris Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Kunne tenke meg å høre hva dere syns... http://www.home.no/andersaa65/ Tar gjerne imot kritikk, men helst ikke storslakt, er tross alt min første webside Er kanskje litt kjedelig oppsett..ingen linker og slikt funker ennå...litt for mye "grafikk" også kanskje, loadet tregt...har også noen spørsmål..Hvordan skal jeg ordne dette i Dreamweaver? Åpnet kun htm filen i DW og det ble automatisk satt opp slik med tabeller, men jeg vil ikke ha tabeller..Er det noen annen måte å sette det opp uten å bruke tabeller? Må jeg eventuelt slice på en annen måte? Og så ble den veldig liten da..satt den opp i 800x600 i PS...men det er vel fordi jeg kjører 1280x1024..litt usikker om jeg skal ta en størrelse opp.. Er som dere sikkert skjønner, et stykka unna å bli ferdig Endret 6. november 2004 av San_Lopez Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Først: designet... Knappene burde kansje få senket gradienten litt. Teksten på dem blir litt frustrerende når de blandes med det svarte i bunnen av knappen. Angående tables: Jeg vet ikke hvor mange ganger folk har sagt dette men: www.htmldog.com lærer deg å lage designet uten tables. Photoshop er ikke smart nok til å skjønne dette (ennå). Endret 6. november 2004 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Kommer meg ikke inn på siden ? EDIT: Nå driver IE og laster ned 30 elementer før han kan komme seg inn på siden. Opera kom seg ikke inn.. Endret 6. november 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 tja, grei nok er den vel... så vidt jeg har forstått det er det "galt" å bruke tables til annet enn tabulære data...tok en titt på kodinga di. du kan vel kanskje prøve å lære deg CSS? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 tja, grei nok er den vel...så vidt jeg har forstått det er det "galt" å bruke tables til annet enn tabulære data...tok en titt på kodinga di. du kan vel kanskje prøve å lære deg CSS? Som sagt så skal jeg ikke bruke tables...bare åpnet htm filen i DW, men skal ikke ha det slik Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Fikk litt sånn ekkel helt ny i PS og bruker Bevel og Emboss slik at det ser helt teit og ekkelt ut følelse.. Det ble et plastik aktig preg over siden din, og "logoen der det står Metallica.no var ikke den peneste og menyknappene dine var det så standard gradient på uten noen kreativitet med en annen "Angle" eller farger. EDIT: 1100 innlegg på forumet Blir kult når jeg får 11 til (1111) Endret 6. november 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Fikk litt sånn ekkel helt ny i PS og bruker Bevel og Emboss slik at det ser helt teit og ekkelt ut følelse.. Det ble så plastik aktig preg over siden din, og "logoen der det står Metallica.no var ikke den peneste og menyknappene dine var det så standard gradient på uten noen kreativitet med en annen "Angle" eller farger. EDIT: 1100 innlegg på forumet Blir kult når jeg får 11 til (1111) Grattis ...men er nok ikke så rart du fikk den følelsen, siden jeg er helt ny med PS og det da har en tendens til å bli litt standard over det hele.. Ble kanskje litt ivrig etter å få ferdig siden og få den ut på nettet(får mest trolig domenet og leid webhotell neste uke)...men skjønner godt at du syns det ble litt for mye bevel og emboss, og litt plastikk..regner med den blir bedre etter hvert som jeg jobber med den Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hehe.. Bare å prøve seg fram og lære.. Er ikke den beste i PS selv, men det kommer seg Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Ok takker for tips Skal prøve å forbedre og slenger helt sikkert inn sida for en ny vurdering snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå