tommyt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hei Sorry, men dette er sikkert helt dumt. Jeg trenger flere lydutganger! Har headset, høytalere og lydutgang til trådløs sender. Begynner å bli trangt om plassen. Lurte derfor på med finnes et apparat med flere utganger? Sånn dobbler som finnes til USB f. eks. Har integret lydkort. Mvh Tommyt Endret 6. november 2004 av tommyt Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Husker jeg hadde en splitter til det en gang for lenge, lenge siden. Vet ikke hvor du kan få tak i det, men du kan jo se på Expert o.l. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg fant også ut at det var lurt med flere utganger kjøpte et par stk nå nylig. Tror de har splittere i alle expert/elkjøp-butikker. Lenke til kommentar
Meccer Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har en splitter som Biltema kaller for Mediehub. Tror Clas Ohlsson også har den.. Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Eller så kunne du jo bruke y-kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå