stoffix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg vet ikke hvor eller jeg skal legge dette innlegget, da feilen oppstod når jeg byttet HK... vel, som du sikker har skjønt, så har jeg byttet HK, (og CPU), og når går klokka feil.. hvis jeg "er inne på klokka" så ser det ut som om den går riktig, men det går veeeldig sakte, skulle ikke forundre meg om den går frem og tilbake også, men den pleier iallefall å "stoppe" kl. 19:xx elelr 23:xx er det noen som vet hva dette kan komme av? jeg trenger sårt den klokka, da vekkinga mi ikke virker uten den... Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 mener du klokka i systray eller Bios? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 skift batteri , (eller mulig den er svensk) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 jeg mener klokka i systray, men er ikke den styrt av bios da? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg mener klokka i systray, men er ikke den styrt av bios da? jo, men du har ikke inne programvare som overstyrer da (inkl. spyware)? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 tror ikke det... *sjekke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå