wim Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hehe samma det vel,lungt og bli litt rusa og da mekka pc og samtidig bli rusa er jo helt topp,hehe! Lenke til kommentar
lie Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg bruker ren aceton når jeg renser min cpu. CPU rens rolls royce (ren 96% eller høyrere) men bruk hansker og stå under avtrekk. ( over komfyren ) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Men da har jeg gode nyheter til uteliggerne som trodde de ble syke av rødsprit. Rødsprit inneholder også 5-10% denatureringsmiddel som er tilsatt for spriten skal være udrikkelig, men dette middelet er altså også flyktig om man skal stole på produktsjefen i Arcus. Nøyaktig *hva* som brukes er undratt offentlighet. Det er ikke metanol i rødsprit. Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvor kjøper man high-purity isopropyl alcohol egentlig? Polet? Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (ren 96% eller høyrere) men bruk hansker og stå under avtrekk. ( over komfyren ) helst med ovnen av. hehe Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Den er 100%. Men fikk bare tak i 1 liters flaske. (altfor mye) Men skal man ikke være litt forsiktig med avgassen fra denne? Bør man sitte ute? Ha på maske? Lol, er det derfor jeg er så skada?? hehe neida. Men sniffa et par ganger på flaska. Må jo teste Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Angående den rødspriten.... Bakeren har som regel loff den er fin til rødsprit. Selv bruker jeg kun minst 12 år gammal whiskey til å vaske cpu med ... Live a little Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå