Gå til innhold

slettet alt og går ikke å starte på nytt...

ådne

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har slettet alt på en pc inkludert windows, og skal innstalerer windows. Det står at den er "designed for windows millenium" men jeg trenger vel ikke innstalere det fordiom?

Men det som er problemet er:

Jeg setter inn en windows xp cd:

Feilmeldingen "invalid system disk, replace the disk, and then press any key" kommer opp, og hvis jeg prøver å ta den ut og inn eller av og på så skjerakkurat det samme!

Jeg har osgå prøvd med windows 95, men det samme skjer der og!

Må jeg ha windows millenium?

Hvis ikke hva skal jeg da gjøre?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan "slettet" du alt som var på disken? Jeg hadde også en maskin som var "designet for WinME", men jeg hadde ikke no problem med å formatere og installere WinXP på den. Har du kanskje en piratkopi av windows på den cd'en? Det hender slike kopier ikke er 'bootable' dvs at den ikke starter installasjonen i oppstarten og du får ett stort problem etter du har formatert. Hvis du har en piratkopi så leser du i .nfo fila om den er bootable. Hvis den ikke er det må du skaffe deg en bootable cd.

Lenke til kommentar

Jeg satt den til å boote en gang før jeg la innlegget så det kan ikke være at jeg har valgt exit without saving...

Den er heller ikke brent, men lånt av en kamerat så det kan det heller ikke være!

Noen som har noen andre forslag til hva det kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...