masterandp Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Vurdrer å anskaffe meg ett av følgende de følgende kameraer: Canon Power Shot S70 eller Casio Exilim Pro EX-P700 Begge kameraer har sånn ca samme pris og utstyrsnivåer, men hvem er best... Har ikke sett noen sammenligningstester av disse to, noe som hadde vert en ypperlig ide for akam, men jeg registrerer at det finnes tester for Canon kameraet og ikke for Casio... (iallefall ikke som jeg har funnet..) Har du erfaringer med det ene eller andre, og har isåfall du kommentarer/anbefalinger å komme med? (mottaes med takk) Lurer på bildekvalitet, skjermkvalitet i feks sollys, oppløsningen på skjermen(canon har oppgitt høyere enn casio), proffutsyr og innstilingsmuligheter osv... Endret 6. november 2004 av masterandp Lenke til kommentar
masterandp Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Det ser ut til at IT-avisen har gjort en test av Casio kameraet... her fikk det en femmer (terningskast). Fikk mye god omtale, og skjermen fungerte vist bra. Også den optiske søkeren var bra. Kameraet fikk litt trekk for at det var treigt, og at det zoomet seint... Noen flere som har kommentarer?? Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Digit.no har testet S70. Får mye skryt her. Har selv også "kjøpt" S70, men det skal være julegave, så har ikke fått testet det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå