Revs Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hei lurer på å kjøpe denne maskinen. en liten ting jeg lurer på er om den er like støysvak som andre centrino maskiner? har lest et par innlegg der det står at viften bråker ganske mye. Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Eg sitter på min nye Netshop notebook 1557GLS maskin nå. Eg er svært fornøgd med kjøpet, og synest ikkje at den støyer, men eg har heller ikkje sjekka mot andre maskiner... Godt maskinoppsett til ein god pris vertfall Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Sjekk ut multicom sin Multinote cl56, så og si samme specs. Etter det jeg forstår skal denne være så og si lydløs. Endret 6. november 2004 av Bullit Lenke til kommentar
jornln Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Veldig fornød med min 1557GLS - har ikke vert plaget av viftestøy i det hele. Men jeg har også lest de forskjellige trådene om folk som klager på dette... Lenke til kommentar
delaan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har selv en Netshop 1557GLS og har testa dette med viftestøy litt, og kommet fram til at det har _veldig_ mye med strømoppsett og gjøre. F.eks. Har du på 'Home/Office desk' Oppsettet kjører vifta på fullt nesten hele tia. (Noe som da kommer av at CPUen kjører for fullt hele tia ) Har du derimot på 'Portable/Laptop' Kjører den av og til. Ca halvparten av tia, avhengig av bruk. (CPUen klokkes ned) Setter du derimot på 'Max Battery' Klokkes CPU'en ned til ca 600MHz, og da starter vifta så godt som aldri. Husker den første uka jeg hadde PCen, hadde en feil i BIOS som gjorde at CPUen kjørte på 600MHz, og jeg skvatt da jeg fixa det, og vifta starta.. :!: Ikke det at den er så veldig kraftig, den støyer f.eks. MYE mindre enn en "standard" stasjonær PC. Har ikke brukt så mange andre bærbare, så har desverre ikke så mye å sammenligne med der.. Håper du får noe brukbart ut av alt dette babbelet.. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå