danielsn Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har tenkt til å instalere xp på en raptor-disk, men den kommer ikke som noe valg i xp. Maskinen gir tegn på at den har funett den, men jef kan bare velge den andre disken min (Maxtor DiamondMax Plus 9 120 GB 8 MB). HK: MSI K8T Master2-FAR Hva skal jeg gjøre for å instalere xp på raptoren? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du må lege drivere til SATA kontrolleren din over på en floppy, og få windows-installer til å lese disse driverene inn under installasjonen. På tide at noen lager en "Innstallere Windows på SATA harddisk"-guide. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Det høren ganske lurt ut. Jeg er ganske blank på det. Men hvor kan jeg laste det ned? Lenke til kommentar
Snask Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 fra hovedkortleverandøren din Lenke til kommentar
meeg Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det finnes allerede: SATA Guide av el-asso Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Stenges. Feilpost og svar finnes i sticky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg