Big-Boy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 som emnefelt sier så lurer jeg på om Min nyinkjøpte n-gage støtter 1gb kort? eller er 512mb det største den tar? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tviler på at den ta 1 gb men du kan jo skjekke på nokia.no Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tviler på at den ta 1 gb men du kan jo skjekke på nokia.no Nokia sine hjemmesider pleier faktisk aldri å ha rett i slike tilfeller som dette, angående hvor store minnekort mobilene støtter. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Tviler på at den ta 1 gb men du kan jo skjekke på nokia.no Nokia sine hjemmesider pleier faktisk aldri å ha rett i slike tilfeller som dette, angående hvor store minnekort mobilene støtter. ja, er det ingen som vet? da må jeg bare kjøpe 512 da Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har 256mb i min og det går fin fint. Har dessverre ikke testet med større så det vet jeg ikke. Har du søkt rundt på andre forum som f. eks www.howardforums.com ? Kanskje noen der vet. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=484294 Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 sånn som jeg forsto så gjikk det bra med 1gb, men det virket som de hadde n-gage qd..? er det isåfall noe forsjell på de telefonene ( da mener jeg hvor mye mb/gb de støter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå