Tabbe Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hva menes med Video in, og video out? har aldri forstått dette, er det hvis man skal ha tv på pc,en eller noe sånt? Lenke til kommentar
las^se Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 tv-inn: parabol/antenne/video/dvd sender signaler til pc'en din... fungerer på samme måten som et generelt tv-kort... tv-ut: pc'en din sender signaler til f.eks et tv, du kan se divx++ på tv'en :smile: Eg skal ha Gainward ti4200 128mb, som har tv-inn!! gleder meg :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 21:15, las^se skrev:tv-inn: parabol/antenne/video/dvd sender signaler til pc'en din... fungerer på samme måten som et generelt tv-kort... Øhm, ikke nødvendigvis. "Tabbe" spør om video-inn, ikke tv-inn. Forskjellen er at "tv-inn" som du kaller det, som video-inn på et TV-kort, vanligvis innbefatter en(/flere) tuner(e), mens et gfx-kort med video-inn ikke nødvendigvis har tuner. Dvs at sistnevnte kun kan typisk ta inn en videostrøm og lagre/vise den, mens førstnevnte kan gjøre noe med en "inn-strøm", f.eks demultiplekse inn-strømmen til forskjellige tv-kanaler. Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Så om jeg bare skal bruke mitt grafikkort til spill og ikke tv-titting eller andre saker trenger jeg da ikke bry meg spesielt om "video-inn og video-out"? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 00:35, Tabbe skrev:Så om jeg bare skal bruke mitt grafikkort til spill og ikke tv-titting eller andre saker trenger jeg da ikke bry meg spesielt om "video-inn og video-out"? Nei, kan ikke se nytten av dette i spill. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 00:35, Tabbe skrev:Så om jeg bare skal bruke mitt grafikkort til spill og ikke tv-titting eller andre saker trenger jeg da ikke bry meg spesielt om "video-inn og video-out"? Nei, hvorfor i alle dager skulle du ha bruk for video-inn/ut da? Men DVI-grensesnitt er _veldig_ kjekt å ha. -- LarsChr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå