j0k3r Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Når jeg spiller et spill som krever litt mye, som; Far Cry og NFSU2demo så stopper det helt.. Hele PC'n klikker.. Lyden stopper/hakker også står bilde helt stille... Det hjelper ikke å trykke windows knappen, ctrl+alt+delete eller noe.. Den er rett og slett "freez"... Hva skjer?? Er det skjemkorte som er fucka? Kan det være at PC'n er for varm elns..? Kan ikke være for lite ram/minne, for har 768DDR på en såogsi full 80GB HD... HVA TROR DERE!? VIL SPILLE!! EDIT: Litt små info: Temps Motherboard, 49 °C CPU, 50 °C HD, 28 °C Physical Memory Total 767 MB Used 236 MB Free 530 MB Endret 6. november 2004 av j0k3r Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg hadde det samme problemet men jeg fikset det med å skru opp Vcore til 1,8. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg hadde det samme problemet men jeg fikset det med å skru opp Vcore til 1,8. det skjønte jeg ikke akkurat Hva er Vcore og hvordan stiller jeg det opp/ned...? Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Vcore er strømmen til cpu´en som du stiller på innpå biosen. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 er det trykt å stille på? jeg har nemmelig samme prob! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du kna prøve nye skjermkort drivere, www.ati.com eller Nvidia. Du kan også teste rammen din med mem86, og se om du finner feil på de. Siste ide er at du rydder opp på hardisken din , eller kjøper en til! Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 er det trykt å stille på? jeg har nemmelig samme prob! Jeg har ikke hatt noen problemer med at strømmen står på 1,8 værtfall men det kan være forskjellig fra cpu til cpu.Jeg har en Athlon XP 2400+ M som er klokket til 2400mhz. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 prøvde å stille opp Vcore til 1.8 (som den da fortsatt står på)... CPU'n blei varmere, pluss at det ikke hjalp noen ting.. Er det trygt å stille på detta egentlig? Burde jeg stille det tilbake? Temp. nå: Motherboard, 51 °C CPU, 55 °C HD, 28 °C Lenke til kommentar
apwr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 prøvde å stille opp Vcore til 1.8 (som den da fortsatt står på)...CPU'n blei varmere, pluss at det ikke hjalp noen ting.. Er det trygt å stille på detta egentlig? Burde jeg stille det tilbake? Temp. nå: Motherboard, 51 °C CPU, 55 °C HD, 28 °C Still den tilbake til det den sto på hvis det ikke hjalp.Da kan det ikke være cpu´en som er problemet.Da må det være noe annet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Siden du har VIA kt400 chipsett bør du slå AGP fastwrites til OFF i BIOS selv om skjermkortet støtter det. VIA chipsets og fastwrites har en lang historie på at det fusker fra tid til annen. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Installerte nye drivere fra ATI... Funker fett nå Tnx for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå