mandela Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 lurer på hvordan jeg lager en index-side av denne typen: http://www.b-real.net/pixs/grotta.pics/ har ting og tang liggende på en server som jeg ønsker å lage en innholdsfortegnelse av. hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bare last opp filene til webhotellet ditt, så blir det automatisk slik. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Av og til må man slå det på selv, hos meg kalles det for "Directory Indexes". På Unix var det på som default, men på Win måtte det slås på. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Bare last opp filene til webhotellet ditt, så blir det automatisk slik. Det stemmer ikke helt. Hvis du har støtte for .htaccess så kan du lage en fil som er sånn ut: Options +Indexes Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 nå kan jeg 0.1 om xhtml, og det gjelder ikke en hovedindex-siden, men en underside Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Sjekk om www.hotscripts.com har noe.. Er mulig å gjøre det i PHP.. Dog, jeg har ikke helt skjønt hvorfor du ikke gjør som andre har sagt her.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Dog, jeg har ikke helt skjønt hvorfor du ikke gjør som andre har sagt her.. skjønner ikke hva du mener. når jeg legger index.html på toppen i mappa forsvinner indexen av filene EDIT: ok, takk! fant ut av det nå (etter snart et år med dette "problemet") Endret 6. november 2004 av heraldo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ja, en index-fil hindrer dette ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå