motorguri Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 OK, dette høres veldig dumt ut , men jeg får ikke ut batteriet på min motorola e398! Hva er trixet? Finner ingen vippe knapp eller annen måte og vippe ut batteriet som sitter dønn fast! Var det meninga at jeg skulle ta av den hvite embalasjen på batteriet før jeg satt det inn ( nei ikke den posen den lå i , men et et plastikk belegg hvor d bla står en strek kode på) ? Har ikke lyst til å stikke en kniv eller annet skarp metall redskap nedi mobilen min og lirke ut batteriet tilfelle jeg skulle ødelegge den... Det gikk greit og putte det inn, men ut igjen vil det ikke! *frusterert* Lenke til kommentar
amorine Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ja, det sitter litt fast... Men, enklest er det å ta det opp ovenfra, altså nærmest kameralinsen. Prøv med en negl, og vipp det ut. Da går det så lett atte... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg brukte en neglfil som jeg plasserte like ved batteriet (venstre side) dyttet veldig forsiktig opp, og det funket. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hvordan å ta ut batteriet i for "viderekommne" ;P(Selvsagt på eget ansvar, men virker greit, når du får teken på det, og er en ganske universal måte å ta ut batteriet på...): Bare slå den i bordkanten med et press på batteriet så går den ut... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvordan å ta ut batteriet i for "viderekommne" ;P(Selvsagt på eget ansvar, men virker greit, når du får teken på det, og er en ganske universal måte å ta ut batteriet på...):Bare slå den i bordkanten med et press på batteriet så går den ut... *kremt* mulig slagsskade? Lenke til kommentar
motorguri Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hvordan å ta ut batteriet i for "viderekommne" ;P(Selvsagt på eget ansvar, men virker greit, når du får teken på det, og er en ganske universal måte å ta ut batteriet på...):Bare slå den i bordkanten med et press på batteriet så går den ut... Jeg fulgte rådet ditt og nå fungerer ikke telefonen lengre..tror jeg slo litt hardt! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvordan å ta ut batteriet i for "viderekommne" ;P(Selvsagt på eget ansvar, men virker greit, når du får teken på det, og er en ganske universal måte å ta ut batteriet på...):Bare slå den i bordkanten med et press på batteriet så går den ut... Jeg fulgte rådet ditt og nå fungerer ikke telefonen lengre..tror jeg slo litt hardt! håper du spøkte nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå