Prosessoren Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Har overtatt en harddisk, som er delt opp i 2 harddisker (2 gb på C:, og 4 gb på D:) Vil ha alle 6 gb (hele lagringskapasiteten på en stasjonsbokstav/disk) Skal også formatere denne harddisken, hvordan får gjør jeg dette ? Kan jeg gjøre dette i dos (i fdisk.exe) ? eller må dette gjøres i windows før jeg skal formatere ? Endret 6. november 2004 av Prosessoren Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 enten kan du gjøre det under reinnstallasjon, eller siden du uansett skal innstallere windows på nytt så kan du bruke partition magic og så legge dem sammen for så å reinnstallere windows Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Antar du ikke har noe data på den disken du skal ta vare på? I såfall ingen grunn til å rote med Partition Magic. Det enkleste er å fjerne partisjonene og lage en ny. Det kan du gjøre f.eks med fdisk. Etterpå kan du formatere den nye partisjonen. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 enkelt og greit med partition magic....men du kan gjøre det i windows diskbehandling også start/instillinger/kontroll panel/adm. verktøy/datamaskin beh./diskbehandling merk ønsket disk og slett stasjonene...deretter oppretter du en ny stor stasjon på disken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå