bobbyen! Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Har tenkt å klokke pc'en min litt, å har lest litt rundt om på forumet på diverse guider å poster, men jeg har litt problemer med å forstå meg på biosen i mitt k8v hk Noen hadde giddet gi meg en lite innføring i hvor jeg finner de forskjellige menyen? fsb,multiplikator,cas,ras to precharge,rastocas,ras active to precharge. osv osv.... Takker på forhånd for hjelpen Endret 9. november 2004 av Bozmann Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Her er menyen jeg ser når jeg går inn i "jumperFree configuration" i biosen Cpu FSB Frequency [200 Mhz] CPU Speed/Voltage Setting [Auto] DDR Voltage [Auto] AGP Voltage [1,5] V-Link Voltage [2,5] Performance Mode [Auto] Hvor går jeg inn for å stille på Multiplier??? prøvde å stille opp fsb til 210 men stilte multiplier seg ned fra 10x til 4x!!! Noen som kan gi meg en hjelpende hånd? Lurer også på hvordan jeg optimaliserer minnet. Har kikket innpå "Memory Configuration" delen av biosen, men den syns jeg var veldig innviklet... Sånn ser menyen i "Memory Configuration" ut. Memlock Mode [Auto] Bank Interleaving [Auto] Cas Latency [Auto] TRC [Auto] TRFC [Auto] TRCD [Auto] TWR [Auto] TRWT [Auto] TRAS [Auto] TRP [Auto] DDR Clock delay [Auto] Lenke til kommentar
bobbyen! Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 ingen som har dette kortet som gidder hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå