Xell Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: unwill skrev (2002-05-29 11:25):Hehe, man kan heller ikke vente med at TVN skal sende Buffy heller så jeg har lastet ned sesong 1-6... Har ikke hatt tid til å se alle enda.Smallville har jeg fra 1-19... egentlig ganskeb ra av TVN og bare ligge en halv sesong bak, men det jeg reagerte litt på var at de kalte det for "sesongslutt" når det egentlig ikke er det. Det må vel gå an å finne tid å sende både Buffy og Smallville... og TV2 som har kjøpt rettighetene til Angel gidder jo ikke å sende det... Er det sånn at jo lengre de venter jo mindre de betaler eller? Hvis de begynner nå så er vi jo allerede 2 sesonger bak.Det hadde vært noe det, Buffy, Angel, Smallville, Dark Angel alle på Norsk TV...btw. Hvor vanskelig er det bare å ligge 1 episode bak hele veien? Det er ikke noeproblem å "ta igjen" selvom man begynner lenge etter. Det er nok en av grunnene til at TVnorge velger å veksle mellim Smallville og Buffy. De fleste "times-serier" har jo 22 episoder pr. sesong og det er 52 uker i året. Når episodene spilles inn begynner de å dende dem etter at de 4-5 første episodene av sesongen er spilt inn, men sendeplanen tar igjenn forspranget å man må legge inn pauser. Derfor er det normalt at vi får seriene ett år etter slik at tv-kanalene her kan sende de kontinuerlig. TV2 er sleipe som kjøper retighetene til Angel, men ikke vil si noe om de i det hele tatt har planer om å sende de. Men siden TV2 eier TVNorge er det jo ikke usansynelig at denne serien også kommer til å gå på denne kanalen. Når det gjelder Dark Angel tviler jeg på at TV2 kommer til å kjøpe opp denne siden den ble kanselert etter bare 2 sesonger Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Dark Angel? Så pilot-episoden, må si at James Cameron har tapt seg :sad: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg har så si gitt opp å vente på tv-kanalene skal sende dem, poenget blir jo helt borte. Tar jeg helt feil nå hvis jeg sier at de seriene liksom går i "realtime?". Iallefall Buffy... sesongslutt spilles som regel en gang i mai, juni måneden når sommerferien begynner. Når høsten kommer begynner en ny sesong. Da vil du se i serien at Buffy også har hatt sommerferie og kommer tilbake på skolen. Så det blir jo litt galt, nå begynner Buffy på College, mens vi snart har sommerferie... Jeg har prøvd å "samle" på de seriene der oppe, men tror jeg må gi opp. Jeg har rett og slett ikke så stor plass, og sjansen til at jeg ser serien om igjen er ganske liten, det kommer jo hele tiden noe nytt så jeg får ikke tid til å se alt som kommer en gang, så hvor stor sjanse er det at jeg går tilbake å ser på de gamle episodene... Så hvor mange CD'er? Harddisker? Er det du har brukt på å ha alle de episodene? Jo, en annen ting, de seriene kommer jo på DVD, men jeg finner som regel bare TV-opptak :sad: Noen grunn til det? Vel, sikkert fordi DVD kommer mye senere, men Buffy sesong 1-5 burde jo finnes i DVD-rip? eller ? Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei Ser det er ingen her som ser på Earth Final Conflict her da. Det var jo skuffende. Må jo kalle med selv en liten sci-fi nerd ettersom jeg så 70 episoder av serien på under 4 uker. Ble jo litt firkantet i øynene også da. :smile: Morten Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 nja.. det er ein del data folk som liker det, men eg hater sci-fi/fantasy det meste av det hater eg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 09:31, Borf skrev:nja.. det er ein del data folk som liker det, men eg hater sci-fi/fantasy det meste av det hater eg hater du LOTR også?? og Star wars??? Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Så hvor mange CD'er? Harddisker? Er det du har brukt på å ha alle de episodene?Jo, en annen ting, de seriene kommer jo på DVD, men jeg finner som regel bare TV-opptak :sad: Noen grunn til det? Vel, sikkert fordi DVD kommer mye senere, men Buffy sesong 1-5 burde jo finnes i DVD-rip? eller ? Etter et par hundre cd'er fant jeg ut at det ikke var vits i å samle på annet en dvd rips, kommer jo hele tiden bedre versjoner og man får etter hvert mange "giveaway" cd'er hvis man skal holde seg oppdatert. Det er litt forskjellig hvor lang tid det tar før seriene kommer ut på dvd, st tng kom f.eks ikke før i år. Buffy er vel oppe i sesong 4 på dvd. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 10:44, Kebab GUD skrev: Quote: Den 2002-05-30 09:31, Borf skrev: nja.. det er ein del data folk som liker det, men eg hater sci-fi/fantasy det meste av det hater eg hater du LOTR også?? og Star wars??? lotr var ikkje noko særligt bra, eller eg har ikkje sett heile, cd3 var fuckd up sjedne krigen er grei nok, gadda faktisk å se den nye på kino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå