DJViking Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er det mulig å forandre på plasseringen av vinduskomponenter i XChat? Slik som i MIRC. Det jeg tenker på er den statuslinjen hvor alle knappene med kanalene og serverne ligg på. Om denne kan plasseres på andre steder enn bare helt nederst? MIRC kan jo plassere denne Øverst, nederst, på høyre og venstre side. Jeg skulle gjerne ha hatt muligheten til å forandre denne plasseringen i XChat, men finner ingen måte å gjøre dette på... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tror ikke du kan ha leita særlig godt... Settings > Preferences > Tabs Sett "Show tabs at" til det du vil... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ja, så det nå når jeg installerte den nye versjonen 2.4.0 er ikke sikker, men tror ikke jeg så det valget i 2.0.10(kan ha oversett det) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Du hadde det nok, for jeg har det i 2.0.7. Endret 7. november 2004 av objorkum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå