tnese Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hadde nettop min jobbtelefon en t630 på service for samme problemene. treg, brukte mye batteri og låste seg noen ganger pluss noen ganger restarta den. Fikk den tilbake og alt var greit i et par uker. Nå er problemene der enda. Det mest plagsomme er den blir såååå treg når jeg skriver sms. Bare skrevet et par linjer så kan jeg lage meg middag mellom orda... Hadde en t630, og den hengte seg ofte. spesielt under sms-skriving. ser nesten ut som om telefonen ikke takler den FW som er lagt inn! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vet du om andre steder? I sentrum feks. alle Nordialog i Oslo tar imot telefoner, men ikke alle har verksted selv. Jeg har brukt Nordialog på bryn de siste årene kjappe og god service, også hender det at det sitter noen søte jenter bak disken innimellom også Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Bryn og søte jenter passer bra! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Min T630 greide å lade i hele natt (ca 7 timer), og da jeg våkna lada den fortsatt.. Den pleier å lade i 2-3 timer så nå aner jeg ikke hva som er feil her. Noen eksperter? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Noen som vet hvor på Bryn Norddialog holder til? Er ikke spes kjent der, men vet hvor senteret ligger. Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hei! Mens dere snakker om telefonen, lurer jeg på om noen av dere som har hatt T630 har opplevd usedvanlig mange døde piksler på skjermen? I såfall kjøpte jeg den hos Siba og garantiperioden har ikke gått ut; har jeg krav på ny telefon?, for da jeg kjøpte den, kostet den 890,- m/abonnement (Netcom Active Talk), mens nå koster den 1,-. Så koster Siba egentlig ikke så mye, for de tjener ikke på abonnementet for det gjør netcom. takker for svar. Endret 9. januar 2005 av T-mac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå