Empire of the Sub Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg og en kamerat skal ha lan ikveld, bare for kos.. Er en stund siden jeg i det hele tatt har kobla opp pcen min med noen andre i det hele tatt, og den populære spillelisten for LAN er ikke akkurat så ferskt her i hodet... Spill jeg vet om, som dere ikke trenger å nevne: CS, C&C Generals ZH, Warcraft 3 / TFT. -jhj. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Starcraft er ikke et alternativ, ikke noe spill for meg og han... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Cod...BFV, 1942...med masse fete mods... TM, AoE, SHC....mm Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Ifølge reglementet skal man ikke snakke om piratkopiering her. Men det tar minst 3timer + å laste ned et spill med 3 iso filer. Og jeg har ingen av de spillene du nevte der. Noen freeware spill som kan nevnes ? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hvem spill har du da? kompisen din har vell noen av dem? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 cs,cs cz,C&C generals,C&C generals zh,flight simulator 2004,thug 2, gta vice city, the sims 2... That's All! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 ooo...ikke så mange lan spill der utenom de du allerede har sagt... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 GTA:VC? Sims2? FS2004? Dette er da ikke multiplayer spill..? Age of Empires er fett 1on1. Worms 1&2 er også fett Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Freeware: Littlefighter 2 Soldat Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 GTA:VC? Sims2? FS2004? Dette er da ikke multiplayer spill..? med MTA (multi theft auto) så kan du spille multiplayer med vice city. Det funker ganske greit også... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Vet at det går an å spille LAN med vice city, men det er ikke så jævelig kult når vi er 2.. eller kanskje stunt osv er litt morsomt. Littlefighter, anbefales det ? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Vet at det går an å spille LAN med vice city, men det er ikke så jævelig kult når vi er 2.. eller kanskje stunt osv er litt morsomt. Littlefighter, anbefales det ? Det er bare konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå