maggern78 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg flytter filer mellom harddiskene mine, men plutselig fungerer det ikke lenger. Når jeg flytter en fil fra en drive til en annen, frigis det ikke plass på den driven som det flyttes fra. Harddisken min fylles raskt opp... Noen som vet hva det kan være? Har allerede kjørt chkdsk... mvh Maggern Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tipper du har norton antivirus i bakgrunnen som automatisk legger alle flyttede og slettede filer i den beskyttede papirkurven. Den er tilgjengelig enten fra skrivebordet, eller via programmet.. Foreslår at du tømmer denne (purge all). Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Opplevde noe lignende med Norton installert... Var en Norton søppel-bøtte som "tok over" for windows-søppel-bøtta... Om du har norton installert så er det verdt å undersøke om det er noe slikt... Den tok vare på alle filer jeg slettet, selv om jeg holdt inn "shift" samtidig som jeg slettet ... Så jeg var litt forvirrent en stund ... Lenke til kommentar
maggern78 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Takk så mye!!! genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå