Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du har vært uheldig? Når jeg tenker tilbake på min tid som dial-up kunde hos Tiscali så var det bare fryd og gammen. Riktignok så opplevde jeg også å få en regning på 1500kr,- en gang de ikke sendte ut faktura på ganske lang tid, men det ble med det ene tilfellet. Grunnen var visstnok overgang til et nytt fakturasystem, og etter det så fikk jeg faktura hver måned. Det var vel i fjor, så jeg synes at det er rart at du fortsatt opplever problemer. Og jeg kan i hvert fall ikke klage, jeg fikk betalingsutsettelse på 7-10 dager hver gang jeg hadde behov for det.

 

Personlig så har jeg aldri ringt kundeservice på 820-nummeret. Når det gjaldt fakturaspørsmål så ringte jeg alltid det vanlige nummeret og fikk ordnet det. I tillegg så fikk jeg glimrende service på konvertering av mitt fastprisabonnement til vanlig dial-up. Heller aldri noen som helst problemer med oppkobling, god hastighet på linja etc. Tiscali har også en veldig bra driftet news-server, så syntes jeg at jeg fikk det jeg betalte for. Tenkte opprinnelig på å bestille ADSL fra Tiscali, men de har ikke utstyr i min sentral.

 

Tiscali-ansatte leser også news, og søker du litt i http://groups.google.com (no.it.tjenester.nettilbydere) så kan du lese om forskjellige erfaringer.

 

MK

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått faktura fra Tiscali siden Januar.... Jeg tror jeg har skrevet ca. 5 mail til de, men de svarer aldri (fikk svar en gang, men det var bare info om att jeg hadde fått et saksnummer på mailen jeg sendte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...